تلاش مدیران شهری برای ساماندهی ورودی شهر بهارستان / راه دسترسی به امامزاده شاه محمد به زودی آسفالت می‌شود
تلاش مدیران شهری برای ساماندهی ورودی شهر بهارستان / راه دسترسی به امامزاده شاه محمد به زودی آسفالت می‌شود
در این نشست‌های جدا گانه نحوه طراحی و ساماندهی ورودی شهر بهارستان از سمت ایست و بازرسی (اتوبان جم _ فیروزآباد) و ایمن سازی آن مورد بررسی و پیگیری از سوی شهردار و شورای اسلامی شهر بهارستان قرار گرفت.

به گزارش روابط عمومی شهرداری و شورای اسلامی شهر بهارستان، رئیس شورای اسلامی شهرستان جم، شهردار بهارستان و رئیس شورای اسلامی شهر بهارستان در سفری یک روزه به بوشهر با مهندس خورشیدی مدیر کل دفتر فنی، اُمور عمرانی و حمل و نقل و ترافیک استانداری بوشهر و مهندس علم مدیر کل راهداری و حمل و نقل جاده‌ای استان بوشهر دیدار و گفت‌وگو کردند.

در این نشست‌های جدا گانه نحوه طراحی و ساماندهی ورودی شهر بهارستان از سمت ایست و بازرسی (اتوبان جم _ فیروزآباد) و ایمن سازی آن مورد بررسی و پیگیری از سوی شهردار و شورای اسلامی شهر بهارستان قرار گرفت.

همچنین موضوع آسفالت راه دسترسی به امامزاده شاه محمد (پیر سرکمر) به طور جدی مورد پیگیری قرار گرفت که با نظر مثبت مهندس علم مدیر کل راهداری و حمل و نقل جاده‌ای استان بوشهر مقرر گردید زیرسازی این مسیر ظرف مدت یک ماهه توسط شهرداری بهارستان تکمیل شود و در ادامه راهداری استان بوشهر با تعیین تکلیف مناقصه آن پروژه، عملیات آسفالت مسیر را انجام دهد.

شهردار و اعضای شورای اسلامی شهر بهارستان به طور جدی پیگیر مسائل و مشکلات ریز و درشت شهر هستند و از طریق دیدار با مسئولان استانی و کشوری، اهتمام ویژه‌ای نسبت به رفع دغدغه‌های شهروندان دارند.

  • نویسنده : رضا رئیسی
  • منبع خبر : روابط عمومی شهرداری بهارستان