• امروز : سه شنبه - ۲۹ اسفند - ۱۴۰۲
  • برابر با : Tuesday - 19 March - 2024
8

موانع پخش مستقیم بازی های خانگی تیم پارس جنوبی جم سریعا رفع شود

  • کد خبر : 1641
  • 08 آبان 1400 - 8:26

به گزارش روابط عمومی شهرداری و شورای اسلامی شهر بهارستان، سید جلال حق‌شناس در نشست با معاون سیما و مدیر تولید صدا و سیمای استان بوشهر با بیان اهمیت تیم فوتبال پارس جنوبی جم برای مردم و هواداران باشگاه از توجه و برنامه های ویژه شورای شهرستان جم به این باشگاه خبرداد و گفت: ما در راستای حمایت از باشگاه و گام برداشتن در کنار هواداران خواستار رفع فوری موانع و مشکلات پخش مستقیم بازی های این تیم هستیم که نتیجه این جلسه به صورت ویژه پیگیری خواهد شد.

رئیس شورای اسلامی شهرستان جم ضمن تشکر از مسئولین حاضر در جلسه و تقدیر از حضور مدیران صدا و سیمای استان از بی توجهی مدیران منطقه ویژه و شرکت پالایش گاز فجر به پخش مستقیم بازی ها گلایه کرد و اظهار داشت: علی رغم دعوت از مدیران ارشد این دو شرکت که نقش مهمی در رفع موانع این دغدغه دارند، آنان در این نشست حضور پیدا نکردند که جای تاسف است.

سید علی اکبر بهزادی معاون صدا و سیمای استان با اعلام اینکه صدا و سیما آمادگی کامل جهت پخش مستقیم بازی های پارس و یا حتی رویداد های مهم استان را نیز دارد گفت: پخش مستقیم این رویدادها نیازمند وجود زیر ساخت هایی چون واحد سیار، دستگاه اس ان جی و عوامل پخش است که در شهرستان جم با مشکلاتی مواجه هستیم.

وی گفت: در زمان مدیریت گذشته منطقه ویژه و باشگاه پارس جنوبی جم و همچنین شرکت گاز فجر جم صورتجلسه ای تنظیم شد که آنان موظف شدند اتاق پخش در ورزشگاه تهیه و تجهیز شود، فیبر نوری در اطراف زمین کشیده شود، دستگاه اس ان جی جهت هر بازی از استان فارس کرایه شود تا سیمای استان سایر اقدامات پخش بازی ها را انجام دهد.

وی گفت : اما از آن زمان تاکنون کسی پیگیر آن صورتجلسه نبوده و هیچ اقدامی انجام نشده است تا امکان پخش بازی ها فراهم نشود و در اولین پیگیری که در سال گذشته داشتیم مدیران سابق باشگاه گفتند نیازی به پخش زنده بازی ها نداریم.

بهزادی ادامه داد: ما با کمال میل تمام تلاش خود را خواهیم کرد که در ادامه بازی های پارس جنوبی جم را به صورت مستقیم پخش کنیم اما در این راه نیازمند همراهی های مدیران منطقه ویژه، شرکت گاز فجر، مدیران باشگاه و مدیران شهرستان جم هستیم.

معاون فرماندار جم، رئیس شورای شهرستان، رئیس اداره ورزش و جوانان، رئیس کانون هواداران باشگاه پارس جنوبی جم و عضو شورای اسلامی شهر جم نیز در این نشست حضور داشتند./تاورتا

لینک کوتاه : https://baharestan-mun.ir/?p=1641

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0انتشار یافته : ۰
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.