• امروز : سه شنبه - ۲۸ فروردین - ۱۴۰۳
  • برابر با : Tuesday - 16 April - 2024

خبرهای مهم

جاری شدن آبشار محله چاهتلخو شهر بهارستان هشدار قرمز هواشناسی برای استان بوشهر مسیر حد فاصل میدان بهرباغ تا ابتدای بلوار آزادی شهر بهارستان تا اطلاع ثانوی مسدود می‌باشد همه نیروها در حالت آماده‌باش قرار گرفتند/ بسیج تمامی امکانات و تجهیزات شهرداری بهارستان در مواقع بارندگی عملیات عقب‌نشینی منزل مسکونی در کوچه طلوع ۱۵ شهر بهارستان در حال انجام است نماز عید سعید فطر در شهر بهارستان برگزار می گردد کسر ۱۰ درصد از قرارداد بازیکنان تیم پارس جنوبی جم مشارکت بوشهری‌ها در راهپیمایی روز قدس امسال بی‌نظیر بود عملیات اجرایی بتن‌ریزی برای نصب چمن مصنوعی در رفیوژ بلوار آزادی شهر بهارستان آغاز شد آسفالت خیابان موعود خواسته و اولویت اهالی بود/ ۱۱۰ مورد تملک اراضی در بهارستان انجام شد/بلوار ورودی بهارستان، امسال اجرا می شود رژه اقتدار بسیح دریایی مردم پایه در ساحل بوشهر + تصویر راهپیمایی روز قدس با حضور پرشور مردم روزه‌دار شهرستان جم

2

افتتاح فاز اول خط انتقال آب جم تا پایان سال/اجرای ۳۰۳ پروژه در چهار شهرستان جنوبی استان/ امکان جذب همه کارگران نیست

  • کد خبر : 1538
  • 20 مهر 1400 - 9:52

به گزارش وب سایت شهرداری بهارستان؛ جواد اوجی صبح جمعه در بدو ورود به شهرستان جم در گلزار شهدا حضور پیدا کرد و به مقام شامخ شهدا ادای احترام کرد.

بازدید از ایستگاه آب جم، جاده جم- سیراف و جاده جم-فیروزآباد از جمله برنامه های سفر وزیر نفت به شهرستان جم بود.

جواد اوجی بعد از ظهر جمعه در نشست شورای اداری شهرستان جم با بیان اینکه این وزارت خانه ۶۱ هزار نیروی رسمی، ۱۰۵ هزار ارکان ثالت، ۳۵ هزار قرارداد موقت و چهار هزار قرارداد معین دارد گفت: دولت باید چابک سازی شود و امکان جذب همه کارگران نیست.

وی افزود: درخواست برای جذب همه این نیروها غیر ممکن است.

اوجی با بیان اینکه تبعیض در پرداخت‌ها و بی عدالتی قابل قبول نیست افزود: به زودی کارگروهی برای بررسی پیمان‌های شرکت‌های منطقه و بحث طبقه بندی و معیشتی اعزام خواهد شد.

وی از اضافه شدن ۱۰ هزار سمت سازمانی حذف شده در نفت خبر داد و گفت: باید هم پرداختی‌ها به پیمانکاران به موقع باشد و هم پیمانکاران به موقع حقوق‌ها را پرداخت کنند.

وزیر نفت از اجرای ۳۰۳ پروژه در چهار شهرستان جنوبی استان با اعتبار ۷۰۰ میلیارد تومان طی امسال و سال آینده خبر داد و تاکید کرد: هر طرحی را که متعهد شدیم حتماً اجرا خواهیم کرد.

وزیر نفت پیرامون فرودگاه توحید جم گفت: نگهداری فرودگاه بر عهده سازمان منطقه ویژه پارس جنوبی خواهد بود و راهبری آن به وزارت راه واگذار می‌شود. وزیر راه نیز با این موضوع موافقت کرده است.

اوجی پیرامون خط انتقال آب سیراف به جم نیز گفت: فاز اول این طرح با تأمین اعتبار ۷۰ میلیارد تومان دیگر امسال اجرا می‌شود. برای اجرای کامل پروژه حدود ۳۵۰ میلیارد تومان نیاز است که به عنوان وزیر معین در جلسه هیئت دولت مطرح خواهم کرد.

وزیر نفت برای حمایت از تیم پارس جنوبی جم نیز گفت: اختیار به سازمان منطقه ویژه پارس جنوبی واگذار می‌شود تا از تیم حمایت کند.

وزیر نفت پیرامون مطالبه مهم جاده جم به شیراز نیز گفت: موضوع را در جلسه هیئت دولت مطرح خواهم کرد.

در حاشیه این سفر جمعی از کارگران شرکت های پالایش گاز فجر جم، منطقه عملیاتی نار و کنگان، مجتمع مسکونی پارس جم و شهرک پردیس، برخی مسائل و مشکلات حوزه کارگری را با اوجی در میان گذاشتند که وزیر نفت دستور لازم برای رفع برخی مشکلات و پیگیری برخی دیگر در سطح وزارت خانه را صادر کرد.

وزیر نفت عصر امروز و پس از حضور در شورای اداری شهرستان جم، این شهرستان را به مقصد مرکز استان بوشهر ترک کرد تا در نشست شورای اداری استان با حضور رئیس جمهور شرکت کند.

لینک کوتاه : https://baharestan-mun.ir/?p=1538

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0انتشار یافته : ۰
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.