• امروز : جمعه - ۱۰ فروردین - ۱۴۰۳
  • برابر با : Friday - 29 March - 2024
7

بلوار محله چاهگچی تکمیل می‌شود/ توجه به مبلمان شهری و توسعه فضای سبز از برنامه‌های شهرداری در سال جاری است

  • کد خبر : 1076
  • 12 اردیبهشت 1400 - 13:13

🔸به گزارش روابط عمومی شهرداری و شورای اسلامی شهر بهارستان، حسین یاراحمدی امروز در گفت‌وگویی از تکمیل بلوار ورودی شهر بهارستان از سمت شهر جم خبر داد و گفت: عملیات قیرپاشی و آسفالت لاین باقی مانده بلوار محله چاهگچی از فردا آغاز می‌شود.

🔸شهردار بهارستان افزود: این بلوار، از پروژه‌های بسیار مهم و بزرگ شهرداری می‌باشد و تلاش‌های زیادی صورت گرفت تا تکمیل شود و خوشحالیم این مسیر ورودی در حال ساماندهی است.

🔸وی اظهار داشت: طول این بلوار ۱٣۰۰ متر در عرض ۲۵ متر است که با تکمیل آن سبب کاهش ترافیک در پرترددترین مسیر شهر بهارستان می‌شود و ایمنی و استانداردهای لازم مسیر نیز بهبود می‌یابد.

🔸یاراحمدی با بیان اینکه اعتبارکل این پروژه ۳ میلیارد و ۵۰۰ میلیون تومان است خاطرنشان کرد: جابجایی ۸۰۰ متر شبکه برق فشار متوسط و ضعیف و عقب نشینی باغ مربوط به اداره اوقاف از اقداماتی است که در مسیر این بلوار انجام شده و به زودی نیز پایه‌های روشنایی بلوار نصب خواهند شد.

🔸وی با اشاره به اینکه با تصمیم مدیریت شهری، طی دو سال گذشته مسیرهای ورودی شهر بهارستان بهسازی و ساماندهی شده‌اند تصریح کرد: علاوه بر این پروژه، بلوارهای ورودی از سمت روستای بهرباغ در محله شهید آهنجان و اتوبان جم _ فیروزآباد نیز تکمیل شده است.

🔸یاراحمدی با بیان اینکه بعد از تاسیس شهرداری پروژه‌های خوبی در این شهر انجام شده است تاکید کرد: ساماندهی و احداث سه بلوار ورودی، افتتاح ساختمان شهرداری، احداث بوستان امید، زیرسازی و آسفالت کوچه‌ها به مساحت بیش از ۳۰هزارمترمربع، افتتاح چمن مصنوعی بزرگ و همچنین آغاز عملیات اجرایی احداث ایستگاه آتش‌نشانی از جمله مهم‌ترین پروژه‌ها بوده است.

🔸شهردار بهارستان با اظهار امیدواری گفت: امسال توجه به مبلمان شهری و توسعه فضای سبز در دستور کار خواهیم داشت و با توجه به اینکه زیرسازی کوچه و معابر به مساحت ۴۰هزار مترمربع انجام شده تلاش می‌کنیم آسفالت این مناطق انجام شود.

🔸وی از همراهی، مشارکت و تعامل شهروندان با مجموعه مدیریت شهری تشکر و قدردانی کرد و بیان کرد: بهارستان روز به روز در حال توسعه و پیشرفت است و امسال امیدواریم بلوار محله مرکزی، ایستگاه آتش‌نشانی و خیابان نخلستان نیز به سرانجام برسند.

لینک کوتاه : https://baharestan-mun.ir/?p=1076

برچسب ها

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0انتشار یافته : ۰
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.