• امروز : جمعه - ۳۱ فروردین - ۱۴۰۳
  • برابر با : Friday - 19 April - 2024

خبرهای مهم

عملیات حفاری جهت اجرای کانال دفع آب‌های سطحی در ابتدای بلوار آزادی شهر بهارستان در حال انجام است ۲۹ فروردین یادآور ایثار، شجاعت و دلاورمردی های غیور مردان ارتش جمهوری اسلامی ایران است جاری شدن آبشار محله چاهتلخو شهر بهارستان هشدار قرمز هواشناسی برای استان بوشهر مسیر حد فاصل میدان بهرباغ تا ابتدای بلوار آزادی شهر بهارستان تا اطلاع ثانوی مسدود می‌باشد همه نیروها در حالت آماده‌باش قرار گرفتند/ بسیج تمامی امکانات و تجهیزات شهرداری بهارستان در مواقع بارندگی عملیات عقب‌نشینی منزل مسکونی در کوچه طلوع ۱۵ شهر بهارستان در حال انجام است نماز عید سعید فطر در شهر بهارستان برگزار می گردد کسر ۱۰ درصد از قرارداد بازیکنان تیم پارس جنوبی جم مشارکت بوشهری‌ها در راهپیمایی روز قدس امسال بی‌نظیر بود عملیات اجرایی بتن‌ریزی برای نصب چمن مصنوعی در رفیوژ بلوار آزادی شهر بهارستان آغاز شد آسفالت خیابان موعود خواسته و اولویت اهالی بود/ ۱۱۰ مورد تملک اراضی در بهارستان انجام شد/بلوار ورودی بهارستان، امسال اجرا می شود

8

نگاهی به پیشرفت، آبادانی و توسعه شهر نوپا بهارستان

  • کد خبر : 755
  • 24 آذر 1399 - 9:45

به گزارش روابط عمومی شهرداری و شورای اسلامی شهر بهارستان، حسین یاراحمدی در گفت‌وگو با خبرنگار روزنامه نگین جم، اظهار داشت: از زمان تاسیس شهرداری بهارستان تاکنون تمام تلاش خود را به کار بسته‌ایم تا با اجرای پروژه‌های متعدد عمرانی در محدوده شهر، زمینه پیشرفت بهارستان را فراهم کنیم و شهروندان نیز شاهد توسعه و تحول باشند.

شهردار بهارستان افزود: بیش از یک سال از عمر تاسیس شهرداری این شهر می‌گذرد و با نقش بارز و ارزنده شورای اسلامی و تلاش شبانه روزی کارکنان و پرسنل و همچنین همراهی و تعامل بسیار مطلوب شهروندان، پیشبرد و اجرای پروژه‌های شهرداری به خوبی انجام می‌شود و در حال حاضر نیز پروژه‌هایی در دست اجرا است.

وی توسعه پایدار و متوازن شهری را نیازمند همکاری و مشارکت مردم با متولیان مدیریت شهری دانست و گفت: مردم بهارستان بیشترین همراهی و تعامل را با شهرداری داشته‌اند و از طریق فضای مجازی و بازدید از پروژه‌ها و حاضر شدن در بین مردم به دغدغه‌ها و پیشنهادهای آن‌ها توجه داریم و اولویت اصلی ما رفع مشکلات شهروندان است.

یاراحمدی با بیان اینکه پروژه‌های عمرانی از مهم‌ترین سازه‌های اجتماعی یک شهر هستند و لحاظ کردن موضوع کمی و کیفی در اجرای اقدامات شهری از اهمیت ویژه‌ای برخوردار است و توجه به آن از ملزومات مدیریت شهری به شمار می‌رود خاطرنشان کرد: پیگیرهای بی‌وفقه در روند انجام پروژه‌های عمرانی وجود دارد و با نظارت‌های جدی تلاش می‌کنیم پروژه‌ها را با بهترین کیفیت به سرانجام برسانیم که اکثر پروژه‌ها مورد رضایت شهروندان می‌باشد.

این مسؤول ادامه داد: امروز مردم از شهرداری‌ها انتظار احداث پروژه‌هایی دارند که رفاه و آسایش و امنیت را برایشان به ارمغان آورد و خوشبختانه با پیگیری‌های مجموعه شهرداری و اهتمام ویژه شورای اسلامی شهر، پروژه‌ها طی زمان‌بندی مناسب و با کیفیت مطلوبی به بهره‌برداری می‌رسند و قطعاً پروژه‌های عمرانی و خدماتی این منطقه تأثیر بسزایی در رشد و شکوفایی شهر خواهند داشت.

وی با اشاره به اقدامات و پروژه‌های شهرداری بهارستان طی یک سال گذشته تصریح کرد: ورودی‌های شهر بهارستان شرایط مطلوبی نداشتند که یکی از اولویت‌های شهرداری سامان‌دادن به مسیرهای ورودی بود و در همین راستا عملیات زیرسازی و آسفالت و روشنایی بلوار از سمت اتوبان جم به فیروزآباد به طول ۱۳۰۰ متر با اعتباری بالغ بر ۲ میلیارد و ۹۵۰ میلیون تومان انجام شد.

شهردار بهارستان افزود: تکمیل آسفالت و روشنایی بلوار در محله شهید آهنجان از سمت روستای بهرباغ به عنوان یکی دیگر از ورودی‌های بهارستان نیز انجام شد و بلوار در محله چاهگچی که ورودی شهر بهارستان از سمت شهر جم است نیز یک لاین آن آسفالت شده و در آینده‌ای نزدیک لاین دیگر این بلوار نیز تکمیل خواهد شد.

وی با بیان اینکه اولین زمین چمن مصنوعی بزرگ شهرستان جم در شهر بهارستان به بهره‌برداری رسید ابراز کرد: این پروژه با اعتباری بالغ بر ۲ میلیارد تومان افتتاح شد که ایجاد رختکن و اجرای روشنایی این مجموعه در فازهای بعدی انجام می‌شود که با توجه به علاقه‌مندان فراوان فوتبالی در شهر بهارستان و همچنین داشتن تیم نواب که افتخارات زیادی را کسب کرده و قهرمان لیگ شهرستان است، اهتمام ویژه‌ای نسبت به حل مشکلات این مجموعه داریم تا ورزشکاران شرایط مطلوب‌تری داشته باشند.

یاراحمدی وجود کوچه‌های خاکی زیاد و پایین‌بودن سرانه‌های عمومی را از مشکلات مدیریت شهری دانست و گفت: با وجود همه مشکلات مالی و افزایش بی‌سابقه قیمت‌ها طی دو سال اخیر، اما شهرداری بهارستان با مدیریت منابع مالی و صرفه‌جویی در هزینه‌ها توانست عملیات زیرسازی و آسفالت ۲۰ هزار متر مربع کوچه در محلات مختلف را به سرانجام برساند و همچنین آسفالت خیابان اصلی محله چاهتلخو و خیابان شهید آذریار را نیز تکمیل کند تا بخشی از مشکلات مردم رفع شود.

این مسؤول با اشاره به بخشی دیگر از پروژه‌های مهم شهرداری بهارستان اضافه کرد: احداث میدان به مساحت ۲۵۰۰ متر مربع ساماندهی آبراه اصلی محله چاهتلخو نیز از دیگر پروژه‌ها بوده است. همچنین اجرای طرح عقب نشینی به مساحت ۲۸ هزار متر مربع و تعامل و توافق با ۱۴۰ شهروند برای عقب نشینی در حریم کوچه و معابر و بلوار اندیشه یکی از اقدامات بزرگ شهرداری و شورای اسلامی دوره پنجم شهر بهارستان بوده است.

شهردار بهارستان در دیگر سخنان خود توسعه فضای سبز در شهر را یکی از مهم‌ترین اهداف مدیریت شهری دانست و با تاکید بر اینکه یکی از مولفه‌های شهرهای توسعه یافته وجود فضای سبز و توسعه آن است بیان کرد: شهرداری بهارستان در فصل های مختلف سال عملیات کاشت گل‌های فصلی را با هدف ایجاد چشم اندازی زیبا و دلنشین و طراوت بخشیدن به محیط شهری در دستور کار قرار می‌دهد.

وی ادامه داد: در راستای توسعه فضای سبز و ایجاد فضای تفریحی تکمیل بوستان امید در دستور کار است  که مساحت آن ۶ هزار مترمربع و با اعتباری بالغ بر یک میلیارد و ۱۰۰ میلیون تومان تکمیل می‌شود که در حال حاضر این پروژه با پیشرفت ۶۰درصدی همراه است.

یاراحمدی با تاکید بر اینکه این سازمان تمام تلاش خود را در جهت توسعه فضای سبز و زیباسازی منظر شهری به کار می‌گیرد تا بتواند رضایت شهروندان را جلب کند افزود: طی سال‌های آینده قطعا بوستان‌های محله‌ای در نقاط دیگر شهر و همچنین ایجاد بوستان جنگلی نیز در دستور کار شهرداری قرار خواهد گرفت.

وی از آغاز عملیات اجرایی پیاده روسازی در معابر شهر بهارستان در آینده‌ای نزدیک خبر داد و گفت: به منظور استانداردسازی معابر، بهبود عبور و مرور و افزایش رفاه شهروندان این پروژه انجام خواهد شد و با توجه به اینکه علاقه‌مندی به پیاده‌روی در بین آقایان و بانوان بهارستانی مشهود است شهرداری نیز بر اجرای عملیات پیاده روسازی معابر تاکید دارد و امیدواریم در راستای ارتقا سلامت و تسهیل عبور و مرور شهروندان بتوانیم اقدامات خوبی در این زمینه صورت دهیم.

شهردار بهارستان استقرار کلانتری، ایستگاه آتش نشانی، بانک‌ها و نمایندگی ادارات در شهر بهارستان را از ضروریات شهر دانست و بیان کرد: پیگیری‌های شبانه روزی و جدی‌ در زمینه‌های فوق داشته‌ایم و در مرحله نخست استقرار کلانتری و ایستگاه آتش‌نشانی در اولویت قرار دارد که انتظار داریم به زودی در شهر بهارستان مستقر شوند.

وی تاکید کرد: استقرار کلانتری از جنبه‌های مختلف برای پیشرفت و توسعه شهر و همچنین حضور سرمایه گذاران و ارتقا سطح امنیت منطقه بسیار حائز اهمیت است که با پیگیری‌های صورت گرفته و همراهی فرماندار شهرستان جم، فرمانده انتظامی شهرستان جم و استان بوشهر، موضوع استقرار کلانتری شهر بهارستان در ناجا و ستادکل نیروهای مسلح در حال پیگیری است.

یاراحمدی با تقدیر از همراهی رسانه‌های شهرستان جم بابت همراهی و همکاری با شهرداری برای پیشرفت و آبادانی منطقه، راه اندازی روزنامه نگین جم را تبریک گفت و تاکید کرد: مشارکت و تعامل رسانه‌ها و شهروندان به عنوان اساسی‌ترین عنصر دستیابی به اهداف توسعه به ویژه توسعه شهری است که از اهمیت خاصی برخوردار است.

وی افزود: امروزه مشارکت شهروندان در امور شهری یک ضرورت است که می‌تواند به توسعه پایدار  شهری منجر شود لذا از مردم فهیم بهارستان تقاضا داریم ضمن سعه صبر در انجام پروژه‌ها، همکاری لازم را با کارکنان شهرداری داشته باشند.

شهردار بهارستان در پایان با بیان اینکه بهارستان شهر ورودی استان بوشهر از سمت استان فارس است خاطرنشان کرد: این شهر نوپا است  و از مسؤولان شهرستانی و استانی درخواست داریم بهارستان را ویژه ببینند تا بتوانیم مشکلات ریز و درشت این شهر را رفع کنیم چون معتقدیم مردم بهارستان شایسته بهترین‌ها هستند و باید بهترین امکانات و خدمات را دریافت کنند و در این راه مجموعه شهرداری و شورای اسلامی با استفاده از تمام ظرفیت‌ها و پتانسیل‌ها می‌کوشند تا خدمتگزاران خوبی برای مردم فهیم و قدرشناس بهارستان باشند.

لینک کوتاه : https://baharestan-mun.ir/?p=755

برچسب ها

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0انتشار یافته : ۰
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.