• امروز : جمعه - ۱۰ فروردین - ۱۴۰۳
  • برابر با : Friday - 29 March - 2024
5

درویشی: پروژه های نیمه تمام شهرستان جم تکمیل می شوند/ مردم بهارستان انتظارات به حقی دارند

  • کد خبر : 650
  • 06 آبان 1399 - 14:24

به گزارش روابط عمومی شهرداری و شورای اسلامی شهر بهارستان، علی درویشی رئیس سازمان مدیریت و برنامه ریزی استان بوشهر به همراه فرماندار شهرستان جم، شهردار و رئیس و اعضای شورای اسلامی شهر بهارستان دقایقی قبل از پروژه بلوار ورودی شهر بهارستان در محله چاهگچی بازدید کردند.

رئیس سازمان مدیریت و برنامه ریزی استان بوشهر در این بازدید اظهار داشت: روند توسعه در شهرستان جم بسیار مثبت ارزیابی می شود و در حوزه های مختلف از جمله آموزش، ورزش، عمران شهری و آب بازدیدهایی در این شهرستان داشته ایم که پیشرفت های پروژه ها بسیار خوب بوده است.

وی افزود: تمرکز و هدف ما در شرایط کنونی تامین مالی پروژه هایی است که در دهه فجر به بهره برداری می رسند و پروژه های نیمه تمام در شهرستان جم وجود دارند که با تخصیص اعتبار سعی می کنیم در دهه فجر به بهره برداری برسند.

درویشی خاطرنشان کرد: عمده پروژه هایی که به سبب بارندگی طی ماه های آینده دچار مشکل می شوند در دستور کار داریم و از لحاظ زمان بندی در برنامه کاری قرار دادیم که پیشرفت شان به گونه ای باشد که بارندگی ها اختلالی در تکمیل پروژه به وجود نیاورد.

رئیس سازمان مدیریت و برنامه ریزی استان بوشهر بیان کرد: بعضی پروژه ها در حوزه راه و عمران شهری تاکید داریم که تکمیل شوند و با حمایتی که انجام می دهیم در زمان مقرر مورد استفاده مردم قرار بگیرد.

وی با اشاره به شهر بهارستان گفت: این شهر نوپا است و قطعا مردم انتظارات به حقی برای پیشرفت و توسعه شهرشان دارند که تا جایی که بتوانیم در خصوص تخصیص اعتبارات همکاری لازم را با شهرداری بهارستان خواهیم داشت.

درویشی ادامه داد: در خصوص تکمیل بلوار ورودی شهر بهارستان از سمت شهر جم، اعتبارات لازم را به زودی تخصیص خواهیم داد و در بحث آسفالت کوچه و معابر نیز تامین مالی آن انجام می شود.

لینک کوتاه : https://baharestan-mun.ir/?p=650

برچسب ها

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0انتشار یافته : ۰
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.