• امروز : جمعه - ۱۰ فروردین - ۱۴۰۳
  • برابر با : Friday - 29 March - 2024
4

در نشست شهردار، رئیس و اعضای شورای اسلامی شهر بهارستان با نماینده مجلس چه گذشت؟

  • کد خبر : 600
  • 17 مهر 1399 - 16:18

به گزارش روابط عمومی شهرداری و شورای اسلامی شهر بهارستان، حسین اعظمی در این نشست اظهار داشت: بهارستان بیش از یک سال است که به شهر ارتقا یافته و ضرورت دارد نماینده مجلس در خصوص رفع مشکلات و تزریق اعتبارات، این شهر نوپا را مورد توجه قرار دهد.

رئیس شورای اسلامی شهر بهارستان به مسیر امامزاده شاه محمد اشاره کرد و گفت: با پیگیری های انجام شده قرار است آسفالت این مسیر از اعتبارات نفت صورت پذیرد و انتظار داریم هر چه زودتر عملیات اجرایی آن آغاز گردد.

وی با اشاره به وضعیت اقتصادی و تحریم ها و مشکلاتی که دولت با آن روبرو است خاطرنشان کرد: طی یک سال گذشته از زمان تاسیس شهرداری و با اعتبارات قطره چکانی که به شهرداری ها واریز می شود روند رفع مشکلات و توسعه شهر را سخت کرده اما با این حال طی یک سال گذشته پروژه های مختلف و خوبی در سطح بهارستان به بهره برداری رسیده است.

اعظمی تاکید کرد: برای اینکه بهارستان بتواند به جایگاه اصلی خود برسد هم از سوی دولت و هم نماینده مجلس باید مورد توجه قرار بگیرد تا با تزریق اعتبارات شاهد جهش عمرانی در شهر باشیم و قطعا نماینده مردم در مجلس شورای اسلامی می تواند کمک شایانی را به بهارستان کند.

وی با اشاره به وضعیت مدارس شهر بهارستان گفت: انتظار داریم دو مدرسه در حال ساخت شهر بهارستان هر چه زودتر به سرانجام برسند و متاسفانه مدرسه متوسطه دوم دخترانه در شهر بهارستان وجود ندارد که در خصوص اخذ مجوز آن امیدواریم در دستور کار قرار بگیرد.

رئیس شورای اسلامی شهر بهارستان با اشاره به چمن مصنوعی بزرگ این شهر تصریح کرد: روشنایی، ایجاد رختکن و افزایش ارتفاع فنس ها از جمله مشکلات این پروژه است که با تخصیص اعتبار رفع خواهند شد.

شهردار بهارستان نیز در این نشست اظهار داشت: در خصوص تکمیل ماشین آلات شهرداری با مشکلاتی روبرو هستیم و از طریق معاون وزیر کشور نیز پیگیری هایی کرده ایم که قطعا با ورود نماینده مجلس می توانیم سریع تر ماشین آلات خود را تکمیل کنیم.

حسین یاراحمدی پایین بودن سرانه های عمومی از جمله سرانه آسفالت و فضای سبز را از مشکلات مدیریت شهری دانست و تاکید کرد: وجود کوچه های خاکی به تعداد بالا در شهر بهارستان یکی از مشکلات جدی است که انتظار داریم با همراهی و حمایت مسؤولان و نماینده مجلس و اختصاص اعتبارات لازم، بتوان این مشکل را سر و سامان داد.

وی ادامه داد: ادامه کار بوستان امید را آغاز کرده ایم و نیاز است در مناطق دیگر نیز فضای سبز و تفریحی ایجاد کنیم که با اعتبارات اندکی که داریم امکان پذیر نیست، در خصوص آسفالت نیز طی یک سال گذشته بلوارهای ورودی شهر را ساماندهی کرده ایم و از دکتر احمدی می خواهیم با همراهی با شهرداری بهارستان به ما در حل این دو مشکل کمک کند.

شهردار بهارستان تصریح کرد: ۴۰ هزار مترمربع معابر و کوچه های شهر بهارستان عملیات زیرسازی آن ها انجام شده است که با اختصاص قیر یارانه ای می توانیم اقدام بزرگی در خصوص آسفالت معابر انجام دهیم.

یاراحمدی بلوار چاهگچی را یکی از پروژه های بزرگ شهرداری دانست و اظهار داشت: با توجه به مشکلات مالی که وجود داشت اجرای این پروژه را به تاخیر انداخت که خوشبختانه طی روزهای گذشته عملیات قیرپاشی یک لاین آن انجام شد و طی روزهای آینده آسفالت می شود.

وی افزود: در یک لاین دیگر این بلوار، با همکاری خوب نماینده مجلس، زمین های مربوط به اداره اوقاف عقب نشینی خواهد کرد و نیاز به جابجایی شبکه برق به طول ۷۰۰ متر است که اعتبار بالایی نیازمند این کار است که با پیگیری و حمایت نماینده مردم در مجلس شورای اسلامی امیدواریم هرچه زودتر شاهد جابجایی پایه ها باشیم.

دکتر موسی احمدی در این نشست با بیان اینکه بدون حاشیه و با استفاده از ظرفیت های منطقه به دنبال حل مشکلات حوزه انتخابیه است اظهار داشت: آشنایی بسیار خوبی با شهر بهارستان دارم و به مشکلات این شهر نیز واقفم و قطعا اگر کاری از دستم بربیاید کوتاهی نخواهم کرد.

نماینده مردم جنوب استان بوشهر در مجلس شورای اسلامی افزود: شهرداری و شورای اسلامی بهارستان افراد پیگیر و دلسوزی برای این شهر هستند و با توجه به مشکلات و مسائلی که وجود دارد عملکرد خوبی داشته اند.

وی خاطرنشان کرد: صمیمیت و همدلی بسیار خوب بین اعضای شورای اسلامی و شهردار و اتحاد بالایی که در این مجموعه وجود دارد و همچنین تعامل با مردم سبب شده تا این شهرداری طی یک سال اخیر علی رغم مشکلات مالی که در سراسر کشور وجود دارد اما پروژه هایی را آغاز و افتتاح کند.

احمدی با اشاره به مدارس در حال ساخت گفت: در سطح استان پیگیر هستیم و مواردی لازم باشد قطعا همکاری خواهیم کرد و به زودی مسائل مدارس در حال ساخت حل می شود.

این نماینده مجلس به وضعیت چمن مصنوعی بزرگ شهر بهارستان اشاره کرد و بیان کرد: اعتباراتی فراهم شود قطعا روشنایی چمن مصنوعی این شهر را هم در اولویت قرار می دهیم تا مشکلات ورزشکاران نیز رفع شود.

وی با اشاره به پروژه بلوار چاهگچی گفت: در خصوص جابجایی پایه ها و ترانس برق این مسیر اگر نیاز باشد در سطح وزارت پیگیری خواهم کرد تا زودتر این پروژه به سرانجام برسد.

انتهای پیام/

لینک کوتاه : https://baharestan-mun.ir/?p=600

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0انتشار یافته : ۰
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.