• امروز : پنج شنبه - ۹ فروردین - ۱۴۰۳
  • برابر با : Thursday - 28 March - 2024
4

از رفع مشکل عقب نشینی اوقاف تا اجرای فیبرنوری و تعویض شبکه آب و تقدیر فرماندار جم از همدلی و اتحاد شورا و شهرداری بهارستان

  • کد خبر : 524
  • 16 شهریور 1399 - 10:41

عصر سه شنبه شهردار به همراه رئیس و اعضای شورای اسلامی شهر بهارستان با محمد حسینی فرماندار شهرستان جم دیدار و در خصوص مسائل مختلف مربوط به شهر بهارستان گفتگو کردند.

در این نشست مواردی از جمله تکمیل مدارس نوساز، اجرای فیبر نوری، مسائل مربوط به آب و برق، پرداخت عوارض آلایندگی و دیگر موضوعاتی همچون روشنایی زمین چمن، تعیین تکلیف اسناد ثبتی، استقرار آتش نشانی و کلانتری و راه اندازی بانک، افزایش سهمیه قیر یارانه ای و حل مشکلات عقب نشینی زمین های اوقاف از سوی شورا و شهردار مطرح و پیگیری شد.

فرماندار جم در این نشست اظهار داشت: پیگیری های خوبی با همراهی فرماندهی انتظامی شهرستان جم برای استقرار کلانتری در شهر بهارستان انجام شده که امیدواریم هر چه سریع تر، این موضوع حل شود.

وی با اشاره به مشکلات شهرداری بهارستان با اداره اوقاف بیان کرد: این موضوع در مرکز کشور رفع شده و به زودی عقب نشینی زمین های اوقاف در بلوار محله چاهگچی انجام خواهد گرفت.

حسینی با اشاره به اینکه انتظارات مردم بهارستان را درک می کنم و با ارتقا به شهر توقعات بالاتر رفته که کاملا به جا است تصریح کرد: یکی از نقاط قوت این شهر، همدلی و اتحاد مجموعه شورا و شهرداری است که طی یک سال گذشته اقدامات خوبی در این شهر انجام شده است.

وی با اشاره به زیرسازی برخی معابر و کوچه های شهر بهارستان که برای آسفالت آماده هستند افزود: امسال تلاش می کنیم تا با اختصاص قیر یارانه ای مناسب شرایط را برای حل مشکلات این شهر نوپا فراهم کنیم.

فرماندار جم با بیان اینکه پیگیری های خوبی برای راه اندازی شعبه های بانک در این شهر انجام شده گفت: پروژه فیبرنوری و تعویض شبکه آب در قسمت هایی که ضروری است همزمان با شهر جم در شهر بهارستان هم اجرایی می شود.

وی گفت: با تخصیص اعتبار، مشکلات روشنایی چمن مصنوعی بزرگ شهر بهارستان رفع می شود و در کمیته برنامه ریزی شهرستان برای آن اعتبار لحاظ شده است.

فرماندار جم راه اندازی و تجهیز آتش نشانی شهر بهارستان را ضروری دانست و تاکید کرد: پیگیری ویژه ای در این خصوص داشته ایم و امیدواریم در آینده ای نزدیک شاهد راه اندازی آتش نشانی بهارستان باشیم.

لینک کوتاه : https://baharestan-mun.ir/?p=524

برچسب ها

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0انتشار یافته : ۰
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.