• امروز : جمعه - ۱۰ فروردین - ۱۴۰۳
  • برابر با : Friday - 29 March - 2024
6

پیام تبریک شورای اسلامی و شهردار بهارستان به مناسبت هفته دولت و روز کارمند

  • کد خبر : 475
  • 01 شهریور 1399 - 9:07

به گزارش روابط عمومی شهرداری و شورای اسلامی شهر بهارستان، رئیس و اعضای شورای اسلامی و شهردار بهارستان در پیامی هفته دولت و روز کارمند را تبریک گفتند. در این پیام آمده است:

هفته اول شهریور ماه، که با نام و یاد شهیدان والا مقام رجایی و باهنر مزین و به نام هفته دولت نامگذاری شده است را به همه دولت مردان خدوم و مجموعه اداری و اجرائی کشور تبریک می گوییم.

هفته دولت نمادی است از وحدت مردم و دولت اسلامی که این وحدت و تلاش در جهت تحکیم آن سرافرازی، پیشرفت و اقتدار ایران عزیز را به دنبال خواهد داشت و در این راستا چه نیکوست که دولتمردان و خدمتگزاران به مردم غیور ایران زمین برای ادامه دادن راه شهیدان والا مقام هم قسم شوند، برای ساختن ایرانی مقتدر، ایرانی استوار، ایرانی آباد و ایرانی آزاد.

از سویی دیگر این هفته تجلیل از شهدایی است که در اوج اقتدار سیاسی و اقبال اجتماعی، صفات بارز انسانی خود شامل تواضع، عشق به مردم، کار و خدمت برای مردم را از دست ندادند و لحظه لحظه عمر نه چندان طولانی ولی عریض خود را در راه اسلام و انقلاب به زیباترین وجه به کار گرفته و مورد استفاده قرار دادند.

ضمن تبریک هفته دولت، فرصت را غنیمت شمرده روز چهارم شهریور ماه که به پاس تجلیل از زحمات کارمندان عزیز به نام روز کارمند نامگذاری شده را به تمامی کارکنان در تمامی عرصه های مختلف اداری و اجرایی به ویژه کارمندان پرتلاش شهرداری بهارستان تبریک عرض نموده و از زحمات صادقانه آنها تشکر و قدردانی می نماییم و امیدواریم با کمک و همکاری همه کارکنان در بهبود کیفیت کلیه فعالیتها و جلب رضای باری‌تعالی و مردم عزیز موفق‌تر از گذشته حرکت نمائیم.

لینک کوتاه : https://baharestan-mun.ir/?p=475

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0انتشار یافته : ۰
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.