• امروز : جمعه - ۱۰ فروردین - ۱۴۰۳
  • برابر با : Friday - 29 March - 2024
5

پروژه‌های شهر بهارستان افتتاح و یا عملیات اجرایی آن آغاز شد

  • کد خبر : 31
  • 18 اردیبهشت 1399 - 13:49

به گزارش روابط عمومی شهرداری و شورای اسلامی بهارستان، حسین یاراحمدی در حاشیه افتتاح و آغاز عملیات اجرایی پروژه های شهرداری بهارستان که با حضور فرماندار و مسؤولان برگزار شد، اظهار داشت: امروز ۴ پروژه بزرگ عمران شهری با اعتباری بالغ بر ۵ میلیارد تومان در شهر بهارستان افتتاح یا عملیات اجرایی آن آغاز شد.

شهردار بهارستان افزود: بلوار ورودی شهر بهارستان از سمت شهر جم در محله چاهگچی یکی از جاده‌های پرتردد شهر بهارستان است و می‌توان گفت اصلی‌ترین مسیر مردم و شهروندان برای ورود به شهر بهارستان است که در دهه فجر عملیات اجرایی این پروژه آغاز شد.

وی تصریح کرد: بلوار ورودی شهر بهارستان از سمت شهر جم به طول یک هزار و ۳۰۰ متر با اعتبار یک میلیارد و ۷۰۰ میلیون تومان عملیات اجرایی آن آغاز شد و با تکمیل این پروژه بخش بزرگی از مشکلات شهروندان برای تردد به شهر جم رفع می‌شود.

یاراحمدی از افتتاح زیرسازی و آسفالت بلوار ورودی شهر بهارستان از سمت اتوبان جم – فیروزآباد خبرداد و بیان کرد: این پروژه به طول یک هزار و ۳۰۰ متر و با اعتبار ۲ میلیارد و ۳۰۰ میلیون تومان به بهره‌برداری رسید تا یکی از ورودی‌های شهر بهارستان مسیری مطلوب داشته باشد.

وی با اشاره به بهره‌برداری از روشنایی بلوار اندیشه در محله شهید آهنجان گفت: روشنایی بلوار در این منطقه به طول ۵۰۰ متر و با اعتبار ۵۰۰ میلیون تومان افتتاح شد و همچنین زیرسازی و آسفالت کوچه و معابر به مساحت ۹ هزار متر مربع و با اعتبار ۶۳۰ میلیون تومان از دیگر پروژه‌هایی است که  افتتاح و در اختیار شهروندان قرار گرفت./فارس

لینک کوتاه : https://baharestan-mun.ir/?p=31

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0انتشار یافته : ۰
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.