• امروز : سه شنبه - ۲۹ خرداد - ۱۴۰۳
  • برابر با : Tuesday - 18 June - 2024
1
امام جمعه جم:

شرایط ازدواج آسان جوانان فراهم شود

  • کد خبر : 7629
  • 19 خرداد 1403 - 10:10

به گزارش خبرنگار مهر، حجت الاسلام محمد محمدی در نماز جمعه جم با تسلیت سالروز شهادت امام جواد (ع) و تبیین ویژگی‌های خاص آن حضرت اظهار کرد: هر که تقوای الهی را پیشه خود کند مورد محبّت مردم قرار می‌گیرد گرچه مردم خودشان اهل تقوا نباشند.

وی با اشاره به بیانات رهبر معظم انقلاب در سالگرد ارتحال امام راحل اضافه کرد: در این حرکت عظیم انتخابات پیش‌رو که انجام می‌گیرد، در رقابت‌های بین نامزدها، اخلاق حاکم باشد.

امام جمعه جم با تاکید بر ضرورت تبیین ماهیت حقیقی رقابت‌های انتخاباتی در جمهوری اسلامی تصریح کرد: حاکمیت اخلاق در رقابت‌های انتخاباتی یک ضرورت است.

وی افزود: نامزدهای انتخاباتی بدانند که در موقفی خطرناک و محدوده حساس آبروی ملی وارد شده‌اند و باید به یاد داشته باشند حفظ عزت و آبروی ملی، در گروه انتخاباتی اخلاق‌محور است.

محمدی ادامه داد: بهترین الگو در اخلاق سیاسی، رئیس‌جمهور شهیدمان، شهید رئیسی عزیز است که رهبر معظم انقلاب تصریح کردند که وی «برای سیاستمداران ما، برای رؤسای جمهور آینده‌ی ما، برای کسانی‌که در یک بخشی مورد اعتماد ملّت قرار می‌گیرند، یک سرمشق است.

وی تاکید کرد: انتخابات چهاردهم ریاست جمهوری بسیار مهم و پر دستاورد و حضور شکوهمند ملت تکمیل بدرقه باشکوه شهیدان خدمت است که همه باید مجاهدت کنند در بصیرت افزایی
در انتخابات رعایت اخلاق شامل حال کاندیداها، هوادران، رسانه بویژه انتظار از نیروهای انقلابی دو چندان و مضاعف است.

امام جمعه جم با اشاره به اهمیت عملیات طوفان الاقصی تاکید کرد: رژیم صهیونیستی هشت ماه بعد از طوفان الاقصی با این همه تلاش به هیچکدام از هدف‌های حداقلی خود هم نرسید. درون سران و مسئولان بالای رژیم صهیونیستی آشفتگی وجود دارد.

وی اضافه کرد: آتش‌بس که توسط رئیس جمهور ایالات متحده ترسیم شده است عقب‌نشینی ارتش صهیونیستی از برخی مناطق غزه نشان شکست اسرائیل است. در حال حاضر هم ادامه جنگ و هم توقف آن، به زیان رژیم غاصب و آمریکا است. نتیجه چیزی جز پیروزی بزرگ فلسطین و غزه العزه نخواهد بود.

محمدی با اشاره به لزوم تسهیل ازدواج جوانان تاکید کرد: عمده موانع ازدواج، موانع فرهنگی است؛ عادت‌ها، تفاخرها، تکاثرها، چشم‌وهم‌چشمی‌ها، تجمل‌طلبی‌ها، است.

وی با تاکید بر لزوم جوان سازی کشور خاطرنشان کرد: زاد و ولد و اهمیت جمعیت جوان کشور مساله حیاتی است که بسته به ازدواج است

امام جمعه جم با اشاره به فرارسیدن تابستان و لزوم مصرف بهینه برق و آب گفت: هم مردم و هم ادارات در مصرف برق صرفه جویی کنند تا دچار مشکل نشویم.

لینک کوتاه : http://baharestan-mun.ir/?p=7629

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0انتشار یافته : ۰
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.