• امروز : سه شنبه - ۲۹ خرداد - ۱۴۰۳
  • برابر با : Tuesday - 18 June - 2024
0
امام جمعه عسلویه:

رعایت اخلاق انتخاباتی توسط کاندیداها و حامیانشان ضروری است

  • کد خبر : 7631
  • 19 خرداد 1403 - 10:13

به گزارش خبرنگار مهر، حجت الاسلام سید علی هاشمی نژاد در نماز جمعه عسلویه اظهار کرد: خداوند در قرآن فرموده ما انسان‌ها به درگاه حضرت حق فقیر هستیم و دست مان خالی است؛ این تذکری است به همه ما که اگر بالاترین عنوان پست و مقام را داشته باشیم باز هم فقیر هستیم و بی نیاز نیستیم.

امام جمعه عسلویه به فرازهایی از بیانات رهبر انقلاب در حرم امام اشاره کرد و افزود: رهبر انقلاب فرمودند عملیات طوفان الاقصی دقیقاً مورد نیاز منطقه بود اینها یک توطئه مهم برای منطقه را باطل کردند.

وی اضافه کرد: خشم رژیم صهیونیستی از این است که طوفان الاقصی ضربه تعیین کننده ای به رژیم صهیونیستی زد. تحلیل گران خارجی اعلام کردند رژیم صهیونیستی بعد از ۸ ماه به هیچیک از اهداف خود نرسید.

هاشمی‌نژاد تصریح کرد: علیرغم تبلیغات رسانه‌ای مسئله فلسطین مسئله اول دنیا شده است و در خیابان‌های لندن و پاریس و در دانشگاه‌های آمریکا علیه رژیم صهیونیستی شعار می‌دهند و درون استکبار علیه رژیم صهیونیستی شعار می‌دهند.

وی خاطرنشان کرد: ملت فلسطین علیرغم همه سختی‌ها و مشکلات از مقاومت حمایت کردند و رژیم صهیونیستی در چشم دنیا به تدریج دارد ذوب می‌شود.

امام جمعه عسلویه افزود: رهبر انقلاب درباره شهدای خدمت و رئیس جمهور شهید فرمودند آقای رئیسی عزیز و همراهان در راه پیشرفت کشور و خدمت به مردم و جمهوری اسلامی فدا شدند و شهید فی سبیل الله هستند و چنان که مردم گفتند شهدای خدمت هستند.

وی اضافه کرد: رهبر انقلاب درباره انتخابات فرمودند انتخابات پیش رو بسیار مهم است و انعکاس این انتخابات در دنیا انعکاس فوق العاده ای است. این حماسه انتخابات مکمل حماسه بدرقه شهیدان است. مردم در تشییع شهدا حماسه آفریدند و در روز انتخابات علاوه بر حضور پر شور و پرشکوه باید اصلح انتخاب کنیم.

هاشمی‌نژاد افزود: باید منتخبی داشته باشیم که شرایط روحی و فکری او مثل آیت‌الله رئیسی باشد و افکار او مثل افکار الهی رئیس جمهور شهید باشد. من قبلاً هم گفتم کار رئیس جمهور بعدی سخت است.

وی تاکید کرد: شهید آیت الله رئیسی حد نصاب رئیس جمهور در تراز جمهوری اسلامی را بالا بردند. منتخب ما باید با اخلاص باشد و دغدغه خدمت داشته باشد، با مردم باشد و خط قرمز او مردم باشد. شهید رئیسی ثابت کردند که نسبت به مردم اکرام و احترام دارند.

هاشمی نژاد افزود: رئیس جمهور منتخب باید ولایتمدار باشد و نسبت به ولایت مطلقه فقیه از عمق جان اعتقاد و التزام داشته باشد. کسی نباشد که بگوید مشکل آقا هست بر خلاف نظر آقا قدم بر ندارد و باید تجربه کافی داشته باشد.

وی گفت: رئیس جمهور باید مجرب باشد و استکبار ستیز باشد؛ مثل بعضی نباشد که لبخند دشمن آنها را شاد کند. به فرموده رهبری، رئیس جمهور باید فعال پرکار آگاه و معتقد به مبانی انقلاب باشد.

امام جمعه عسلویه با بیان اینکه اخلاق انتخاباتی باید حاکم باشد افزود: کاندیداها اخلاق انتخاباتی را رعایت کنند و بدگویی، تهمت، لجن پراکنی کمکی به پیشرفت کار نمی‌کند. کسی که اخلاق را رعایت نکند به درد هیچ مسئولیتی نمی‌خورد.

وی با تبریک هفته محیط زیست اظهار کرد: از تلاش رئیس و کادر محیط زیست شهرستان تشکر قدردانی می‌کنم گزارشی که دادند خوب بود در بحث محیط زیست رئیس جمهور شهید طی نامه‌ای دستور دادند هیچ کلنگ زنی پروژه بدون مجوز محیط زیست انجام نشود.

هاشمی‌نژاد تاکید کرد: سرعت بخشیدن به اجرای مصوبه دولت برای کاهش آلایندگی پارس جنوبی در این دولت بود و ۲ پروژه کاهش مشعل سوزی و تصفیه خانه پالایشگاه‌های پارس جنوبی از یادگاران رئیس جمهور شهید است.

لینک کوتاه : http://baharestan-mun.ir/?p=7631

نوشته های مشابه

19خرداد
بیش از ۵ هزار زوج بوشهری به خانه بخت رفتند
مدیرکل ثبت احوال استان بوشهر:

بیش از ۵ هزار زوج بوشهری به خانه بخت رفتند

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0انتشار یافته : ۰
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.