• امروز : سه شنبه - ۲۹ خرداد - ۱۴۰۳
  • برابر با : Tuesday - 18 June - 2024
1
نماینده ولی فقیه در استان بوشهر:

خاموشی شهر بوشهر رفع شود/ لزوم توجه به ابعاد رسانه‌ای برنامه‌ها

  • کد خبر : 7592
  • 09 خرداد 1403 - 9:53

به گزارش خبرنگار مهر، آیت الله غلامعلی صفایی بوشهری صبح چهارشنبه در دیدار فعالان فرهنگی بوشهر با تسلیت شهادت رئیس جمهور و هیئت همراه اظهار کرد: رئیس جمهور شهید ما تلاش زیادی برای حفظ وحدت کردند و با شهادت خود درس بزرگی به همه ما دادند که زود قضاوت نکنیم و زود تصمیم نگیریم.

وی در خصوص قرارگاه مردمی مدیریت فرهنگی افزود: باید تمام امورات انجام شده در این قرارگاه کاملاً مردمی باشد و از آنجایی که هیچ اداره‌ای بودجه فرهنگی ندارد به فرموده رهبری باید فضا به سمت مردمی بودن برود و جوانان اعم از دختر و پسر در این امر مشارکت داشته باشند.

آیت الله صفایی بوشهری با بیان اینکه در آرایش فرهنگی، تمرکز تنها بر یک جا نباشد عنوان کرد: در حوزه برنامه‌ها آرایش و آمایش فرهنگی را رعایت کنید و در فضاهای خاص دیگر هم نماد و برنامه‌های فرهنگی وجود داشته باشد تا این تناسب در همه نقاط به طور یکسان حفظ شود.

نماینده ولی فقیه در استان بوشهر همخوانی فضا با روحیات افراد آن منطقه را مورد تاکید قرار داد و گفت: در خصوص برنامه‌ها علاوه بر برنامه‌های شکلی، برنامه‌های محتوایی وجود داشته باشد تا فضا برای آموزش و یادگیری آماده شود.

امام جمعه بوشهر در خصوص تعدد برنامه‌ها ادامه داد: تلاش شود برنامه‌ها به صورت مکتوب به قرارگاه مرکزی ارائه شوند تا در شورای سیاست‌گذاری جمع بندی شده و از تکراری شدن برنامه‌ها جلوگیری کند.

وی با اشاره به اهمیت فضای رسانه‌ای در برنامه‌های فرهنگی اذعان کرد: در کنار سواد رسانه‌ای، فعالیت رسانه‌ای در جهت نشان دادن کارهای خوب نیاز است و پیشنهاد می‌کنیم هر هیئت یک تیم رسانه‌ای در کنار خود داشته باشد.

نماینده ولی فقیه در استان بوشهر اضافه کرد: آسیب شناسی بعد از اجرای برنامه‌های فرهنگی انجام شود تا با شناسایی این آسیب‌ها در دفعات بعد تکرار صورت نگیرد.

وی اضافه کرد: یکی دیگر از مواردی که بسیار اهمیت دارد خاموشی شهر بوشهر است، اگرچه کارهایی انجام شده اما همچنان باید روی آذین‌بندی شهر هم به طور عام و هم در روزهای جشن به طور ویژه کار شود.

امام جمعه بوشهر گفت: یکی از کارهای پر اهمیت در مراسم فرهنگی، اطعام در سطح وسیع است که تأثیر زیادی در روحیه مردم دارد بنابراین برای کار میدانی همت لازم است و این جلوه حضور آثار و برکات دارد.

آیت الله صفایی بوشهری با اشاره به اینکه دشمن روی بوشهر حساب باز کرده افزود: وحدت، همدلی و انسجام خود را حفظ کنید چرا که دشمن با ایجاد اختلاف بین افراد و خط‌کشی‌ها، تفرقه ایجاد می‌کند.

لینک کوتاه : http://baharestan-mun.ir/?p=7592
  • منبع : خبرگزاری مهر

نوشته های مشابه

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0انتشار یافته : ۰
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.