• امروز : چهارشنبه - ۱۳ تیر - ۱۴۰۳
  • برابر با : Wednesday - 3 July - 2024
2

پیام شورای اسلامی شهرستان جم در پی شهادت رئیس جمهور

  • کد خبر : 7432
  • 01 خرداد 1403 - 8:10

رئیس و اعضای شورای اسلامی شهرستان جم پیامی در پی شهادت رئیس جمهور به شرح زیر منتشر نمودند.

بسم الله الرحمن الرحیم
« إِنَّا لِلّهِ وَإِنَّا إِلَیْهِ رَاجِعونَ »
خبر شهادت حضرت آیت الله سید ابراهیم رئیسی ریاست محترم جمهوری اسلامی ایران و همراهان جهادی و انقلابی ایشان بسیار دردناک و غم انگیز بود ، حادثه‌ای عظیم که در راه خدمت و جهاد خالصانه اتفاق افتاد و این حادثه تلخ مردم قدرشناس ایران اسلامی را عزادار نمود.
خدمات ارزنده حضرت آیت الله «سید ابراهیم رئیسی» رئیس محترم جمهور در جای جای ایران عزیز اسلامی و فعالیتهای بی سابقه عزت آفرین دکتر «حسین امیرعبداللهیان» وزیر خارجه انقلابی در دل مردمان ماندگار خواهد بود و مزد جهاد خالصانه ای که ختم به شهادت پرافتخار گردید.
ما مردم شهرستان جم وامدار تلاشهای بی وقفه دولت ایران قوی در شروع پروژه های متعدد عمرانی و تکمیل پروژه‌هایی هستیم که بیش از یک دهه از عمر آنها می گذشت و یقیناً با شرکت در مراسمات گرامیداشت این خادمین صدیق و جهادی ، قدردانی خود از فعالیت‌های صورت گرفته ابراز نموده و با آرمان های انقلاب اسلامی و شهدای والامقام تجدید پیمان می کنیم.
اینجانبان شهادت این جمع خدمتگذار ملت و نظام را به محضر حضرت حجت ابن الحسن العسکری(عج)، رهبر معظم انقلاب اسلامی و ملت بزرگ و شریف ایران و خانواده های معظم این شهدای والامقام و دوستداران و بازماندگان و کلیه دولتمردان و جامعه روحانیت و مردم شریف شهرستان جم تبریک و تسلیت عرض نموده و از خداوند منان صبری جمیل و اجری جزیل برای قلوب عزاداران مسئلت می‌نماییم.

لینک کوتاه : http://baharestan-mun.ir/?p=7432

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0انتشار یافته : ۰
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.