• امروز : پنج شنبه - ۹ فروردین - ۱۴۰۳
  • برابر با : Thursday - 28 March - 2024
3
استاندار بوشهر خبرداد

افتتاح و آغاز عملیات اجرایی ۱۴ هزار میلیارد تومان پروژه بخش خصوصی در سفر دوم رئیس جمهور به استان بوشهر/ حضور رئیسی در جم

  • کد خبر : 3635
  • 05 بهمن 1401 - 11:19

استاندار بوشهر گفت: در دومین سفر رئیس جمهور به استان بوشهر، عملیات اجرایی و افتتاح ۱۴ هزار میلیارد تومان پروژه‌های سرمایه گذاری بخش خصوصی انجام می‌شود.

به گزارش روابط عمومی استانداری بوشهر، احمد محمدی زاده در نشست با جوانان در فرمانداری شهرستان گناوه اظهار داشت: ظرفیت‌های بخش خصوصی برای ایجاد اشتغال و سرمایه‌گذاری قابل قیاس با سرمایه‌گذاری دولت نیست و راهکار ما در شرایط سختی که دشمن برای دولت و کشور ایجاد کرده است، از این طریق است.

وی افزود: به دلیل قرار گرفتن کشور در جنگ اقتصادی و تحریم‌های ظالمانه دشمن و با وجود محدودبودن امکانات و منابع، دولت تلاش می کند که حقوق کارکنان به تاخیر نیافتد و هرماه ۱۵ تا ۱۶ هزار میلیاردتومان بدهی باقیمانده از دولت قبل را بپردازد و تا تیرماه آینده آنها را تسویه کند که راهکار برون رفت از این شرایط استفاده از ظرفیت بخش خصوصی است.

استاندار بوشهر تصریح کرد: امسال کل اعتبارات ارزش افزوده، حوزه عمرانی و نفت حدود ۶ تا ۷ هزار میلیاردتومان است در حالی که حجم یک سرمایه گذاری در سه راهی زیارت برای ساخت کارخانه لوازم آرایشی و بهداشتی، ۷۰۰ میلیارد تومان با ایجاد اشتغال ۹۲ نیروی کار است که اگر این مبلغ را دولت تامین می‌کرد، سخت بود.

وی ادامه داد: فرد دیگری برای احداث کارخانه غذای آبزیان بیش از ۱۰۰ میلیاردتومان و یک سرمایه‌گذار برای احداث کارخانه غذای دام و طیور نزدیک به ۱۰۰ میلیاردتومان هزینه می کند که تمام تلاش ما حمایت از این سرمایه‌گذاران برای مشارکت در پویایی اقتصاد است.

محمدی زاده به شرایط مناسب گناوه برای سرمایه گذاری بخش خصوصی اشاره کرد و گفت: باید روی بخش خصوصی در گناوه کار شود تا شاهد افزایش اشتغال و بهبود وضعیت معیشتی مردم باشیم.

استاندار بوشهر به سفر دوم رئیس جمهور به استان بوشهر اشاره کرد و یادآور شد: در دومین سفر رئیس جمهور به استان بوشهر، عملیات اجرایی و افتتاح ۱۴ هزار میلیاردتومان پروژه‌های سرمایه گذاری بخش خصوصی انجام می شود.

طبق اعلام روابط عمومی فرمانداری جم تیم کارشناسی نهاد ریاست جمهوری در سفر به استان بوشهر از دو پروژه مهم شهرستان جم در حوزه آب جهت بررسی های نهایی بازدید کرده اند و احتمال دارد رئیس جمهور رئیسی برای افتتاح پروژه های انتقال آب سیراف به جم و سد سرچشمه به شهرستان جم سفر کند.

انتهای خبر/

لینک کوتاه : http://baharestan-mun.ir/?p=3635
  • نویسنده : رضا رئیسی / روابط عمومی
  • منبع : استانداری بوشهر - فرمانداری جم

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 4انتشار یافته : ۴
  1. بسیار عالی ان شاالله قدم شون پرخیر و برکت باشه و بهارستان هم چیزی نصیبش بشه

  2. الکیه نمیا جم

  3. پروژه امیدواریم بی نقص افتتاح بشه

قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.