• امروز : سه شنبه - ۲۹ اسفند - ۱۴۰۲
  • برابر با : Tuesday - 19 March - 2024
6
شهردار بهارستان در نشست خبری مطرح کرد:

افتتاح و آغاز عملیات اجرایی دو پروژه عمرانی با اعتباری بالغ بر ۱۴۹ میلیارد ریال در هفته دولت

  • کد خبر : 3108
  • 31 مرداد 1401 - 9:06

به گزارش روابط عمومی شهرداری و شورای اسلامی شهر بهارستان، حسین یاراحمدی شب گذشته در نشست خبری با تبریک روز خبرنگار و گرامیداشت هفته دولت اظهار داشت: در شهر نوپای بهارستان با چالش ها و مشکلات زیادی روبرو هستیم و نیازمند همراهی اصحاب رسانه هستیم و از همه پیشنهادات و انتقادات استقبال می کنیم.

وی افزود: بودجه شهر بهارستان با سرانه جمعیت این شهر تناسب ندارد و با توجه به اینکه بهارستان خیلی دیر به شهر ارتقا یافت؛ تمام تلاش مان در راستای توسعه و پیشرفت بکار گرفته ایم و امیدواریم بتوانیم مسائل و مشکلات شهر و دغدغه ها و مطالبات مردم را رفع کنیم.

شهردار بهارستان با بیان اینکه بودجه سال گذشته شهرداری بهارستان ۱۹ میلیارد تومان بود گفت: با تلاش های صورت گرفته و دقت نظر مجموعه؛ ۹۵ درصد این بودجه محقق شد و در سال جاری بودجه شهرداری ۲۳ میلیارد تومان پیش بینی شده که تاکنون ۵۵ درصد آن محقق شده است.

یاراحمدی با اشاره به پراکندگی جمعیت و وسعت شهر بهارستان خاطر نشان کرد: مردم خواسته های به حقی دارند و ما در مدیریت شهری نیز پروژه ها و فعالیت های شهرداری را با توجه به اولویت بندی در دستور کار قرار داده ایم.

وی با اشاره به پروژه های عمرانی شهرداری بهارستان در هفته دولت سال جاری بیان کرد: دو پروژه جمعا با اعتباری بالغ بر ۱۴ میلیارد و ۹۰۰ میلیون تومان افتتاح یا عملیات اجرایی آن آغاز می شود.

شهردار بهارستان ادامه داد: افتتاح زیرسازی و آسفالت کوچه و معابر شهر بهارستان به مساحت ۴۰ هزار مترمربع و با اعتباری بالغ بر ۱۰ میلیارد تومان و عملیات اجرایی تعریض پل خیابان نخلستان به متراژ ۶۰۰ مترمربع سقف پل و با اعتبار ۴میلیارد و ۹۰۰ میلیون تومان آغاز می شود.

لینک کوتاه : http://baharestan-mun.ir/?p=3108
  • نویسنده : رضا رئیسی

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 1انتشار یافته : ۱
  1. آرزوی موفقیت و خداقوت دارم خدمت شهردار توانمند بهارستان

قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.