پیام تبریک رئیس شورای اسلامی شهر و شهردار بهارستان به مناسبت روز کارگر و روز معلم
پیام تبریک رئیس شورای اسلامی شهر و شهردار بهارستان به مناسبت روز کارگر و روز معلم
برخود لازم می‌دانیم ضمن عرض خسته نباشید به کلیه زحمتکشان این عرصه، فرا رسیدن روز کارگر را به جامعه کارگری شهرستان جم و به‌ خصوص کارگران زحمتکش و پرتلاش شهر بهارستان و خانواده‌های معزز آنان تبریک عرض نماییم.


➖به گزارش روابط عمومی شهرداری و شورای اسلامی شهر بهارستان، در پیام مشترک حسین اعظمی و حسین یاراحمدی آمده است:
🔹واجبات مسلّم بر هر فرد مؤمن لزوم انجام کار برای تأمین زندگی خود و خانواده است.
🔹کار عبادت است و در شرایطی که توسعه اقتصادی از مهمترین مسائل موجود کشور است، کارگران در خط مقدم جبهه اقتصادی و عرصه تولید کشور مشغول به فعالیت هستند و نقش اصلی را در این عرصه بر عهده دارند.
🔹برخود لازم می‌دانیم ضمن عرض خسته نباشید به کلیه زحمتکشان این عرصه، فرا رسیدن روز کارگر را به جامعه کارگری شهرستان جم و به‌ خصوص کارگران زحمتکش و پرتلاش شهر بهارستان و خانواده‌های معزز آنان تبریک عرض نماییم.
🔹از سوی دیگر، در آستانه روز معلم هستیم که ارزش والای این قشر بزرگ بر کسی پوشیده نیست. تقدیر از معلم، تقدیر از جایگاه بلند دانش و اندیشه است که محصول آن خردورزی و آموزه‌های اخلاقی است و راه رسیدن به آن از میان دستان معلمان که دلسوز و عاشق هستند می‌گذرد.
🔹اینجانبان ضمن گرامیداشت سالروز شهادت استاد مرتضی مطهری، به تمام معلمان و جهادگران عرصه علم؛ شهرستان جم که قدم در راه انبیاء و پیامبران گذاشته‌اند، درود می‌فرستیم و ضمن تبریک روز معلم، برای آنان و خانواده‌هایشان آرزوی سلامتی و توفیق روزافزون داریم.

  • نویسنده : رضا رئیسی