نشست شورای شهر بهارستان با مشاور و نماینده تام‌الاختیار مدیرعامل سازمان منطقه ویژه پارس جنوبی
نشست شورای شهر بهارستان با مشاور و نماینده تام‌الاختیار مدیرعامل سازمان منطقه ویژه پارس جنوبی
اعضا شورای شهر بهارستان در این نشست ضمن قدردانی از دکتر حیاتی؛ خواستار توجه بیشتر سازمان منطقه ویژه اقتصادی انرژی پارس به حوزه پیرامون، مسئولیت‌های اجتماعی و رفع برخی از مسائل و مشکلات شهر شدند.

🔷به گزارش روابط عمومی شهرداری و شورای اسلامی شهر بهارستان، امروز اعضا شورای شهر بهارستان با عبدالمجید حیاتی مشاور و نماینده تام‌الاختیار مدیرعامل منطقه ویژه اقتصادی انرژی پارس در مسئولیت های اجتماعی دیدار و گفت‌وگو کردند.
🔷اعضا شورای شهر بهارستان در این نشست ضمن قدردانی از دکتر حیاتی؛ خواستار توجه بیشتر سازمان منطقه ویژه اقتصادی انرژی پارس به حوزه پیرامون، مسئولیت‌های اجتماعی و رفع برخی از مسائل و مشکلات شهر شدند.

  • نویسنده : رضا رئیسی