درخشش کشتی‌گیران بهارستانی در رقابت‌های قهرمانی استان بوشهر
درخشش کشتی‌گیران بهارستانی در رقابت‌های قهرمانی استان بوشهر

۸ کشتی گیر جمی با قهرمانی در مسایقات کشتی آزاد استان بوشهر توانستند علاوه بر کسب کاپ قهرمانی تیمی، به مسابقات کشوری نیز اعزام شوند.

به گزارش روابط عمومی شهرداری و شورای اسلامی شهر بهارستان، کسب مدال‌های طلا توسط محمد حسین خوشخرام، مهدی وفادار، عباس گویایی، ارسلان رجایی، علی پورعلی، نوید پیرا، میثاق عساکره و شبیر زارعی در مسابقات کشتی آزاد استان بوشهر و راهیابی به مسابقات کشوری را صمیمانه به این ورزشکاران، خانواده‌های محترم و جامعه ورزشی شهرستان جم تبریک می‌گوییم.

ضمن تبریک و خداقوت به مربیان دلسوز و توانمند کشتی شهرستان جم؛ آقایان حسین غریبی، اصغر مدیری و مهدی فقیه، آرزوی تداوم موفقیت‌ها و پیروزی در مسابقات کشوری را برای ورزشکاران عزیز از خداوند متعال مسئلت داریم.

  • نویسنده : رضا رئیسی
  • منبع خبر : خانه کشتی شهر بهارستان