• امروز : جمعه - ۳۱ فروردین - ۱۴۰۳
  • برابر با : Friday - 19 April - 2024

خبرهای مهم

عملیات حفاری جهت اجرای کانال دفع آب‌های سطحی در ابتدای بلوار آزادی شهر بهارستان در حال انجام است ۲۹ فروردین یادآور ایثار، شجاعت و دلاورمردی های غیور مردان ارتش جمهوری اسلامی ایران است جاری شدن آبشار محله چاهتلخو شهر بهارستان هشدار قرمز هواشناسی برای استان بوشهر مسیر حد فاصل میدان بهرباغ تا ابتدای بلوار آزادی شهر بهارستان تا اطلاع ثانوی مسدود می‌باشد همه نیروها در حالت آماده‌باش قرار گرفتند/ بسیج تمامی امکانات و تجهیزات شهرداری بهارستان در مواقع بارندگی عملیات عقب‌نشینی منزل مسکونی در کوچه طلوع ۱۵ شهر بهارستان در حال انجام است نماز عید سعید فطر در شهر بهارستان برگزار می گردد کسر ۱۰ درصد از قرارداد بازیکنان تیم پارس جنوبی جم مشارکت بوشهری‌ها در راهپیمایی روز قدس امسال بی‌نظیر بود عملیات اجرایی بتن‌ریزی برای نصب چمن مصنوعی در رفیوژ بلوار آزادی شهر بهارستان آغاز شد آسفالت خیابان موعود خواسته و اولویت اهالی بود/ ۱۱۰ مورد تملک اراضی در بهارستان انجام شد/بلوار ورودی بهارستان، امسال اجرا می شود

6
در نشست رئیس خانه هلال با شهردار بهارستان؛

تاکید شهردار بهارستان بر همکاری همه جانبه هلال احمر و شهرداری برای رفع سریع مشکلات شهروندان

  • کد خبر : 2091
  • 11 دی 1400 - 19:09

به گزارش روابط عمومی شهرداری و شورای اسلامی شهر بهارستان، رئیس خانه هلال شهر بهارستان امروز با شهردار بهارستان دیدار کرد.

حسین یاراحمدی با اشاره به هشدار سازمان هواشناسی و ورود سامانه بارشی شدیدی از بعد از ظهر امروز به استان بوشهر اظهار داشت: بارندگی های شدیدی طبق اعلام هواشناسی برای شهرستان جم پیش‌بینی شده است.

شهردار بهارستان با بیان اینکه نیروهای شهرداری در خدمت به مردم آماده هستند تاکید کرد: مشارکت همه دستگاه‌ها در خدمات‌رسانی، کمک‌رسانی و جلوگیری از حوادث، ضروری است.

وی با قدردانی از اعضای جمعیت هلال احمر بیان کرد: در بارندگی پیشرو امیدواریم با هماهنگی بین هلال احمر و شهرداری سریعا نسبت به رفع مشکلات شهروندان اقدام شود.

یاراحمدی بیان کرد: سالن ورزشی شهید سلیمانی آماده اسکان اضطراری است و امیدواریم بارش رحمت الهی مشکلی برای همشهریان ایجاد نکند.

مصطفی صفرپور رئیس خانه هلال شهر بهارستان نیز با قدردانی از حمایت‌ها و تعامل شهرداری بهارستان با جمعیت هلال احمر گفت: نیروهای هلال احمر شهر بهارستان در آماده‌باش کامل قرار دارند و مردم می توانند در مواقع ضروری برای امدادرسانی به شماره ۱۱۲ تماس بگیرند.

لینک کوتاه : http://baharestan-mun.ir/?p=2091
  • نویسنده : رضا رئیسی

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0انتشار یافته : ۰
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.