بهبود وضعیت مخابراتی و اینترنت و راه اندازی پایش تصویری شهر بهارستان در دستور کار قرار گرفت
بهبود وضعیت مخابراتی و اینترنت و راه اندازی پایش تصویری شهر بهارستان در دستور کار قرار گرفت

تقویت زیرساخت‌های مخابراتی و ارتباطی شهر بهارستان در دستور کار این نشست بوده و قرار است دو دکل BTS که از بروزترین فناوری در کشورمان برخوردار است برای بهبود اینترنت‌ و آنتن دهی موبایل در محدوده شهر بهارستان راه اندازی و نصب شوند‌.

به گزارش روابط عمومی شهرداری و شورای اسلامی شهر بهارستان، نشست شهردار و اعضای شورای اسلامی شهر بهارستان با مدیرعامل مخابرات استان بوشهر برگزار شد.

در این نشست موضوع راه اندازی پایش تصویری شهر بهارستان مورد بررسی قرار گرفت و با همکاری مخابرات در آینده‌ای نزدیک شروع بکار می‌شود.

اجرای فیبرنوری در شهر بهارستان خواسته جدی مدیران شهری بود که با موافقت مدیرعامل شرکت مخابرات استان، به زودی عملیاتی می‌شود.

همچنین تقویت زیرساخت‌های مخابراتی و ارتباطی شهر بهارستان در دستور کار این نشست بوده و قرار است دو دکل BTS که از بروزترین فناوری در کشورمان برخوردار است برای بهبود اینترنت‌ و آنتن دهی موبایل در محدوده شهر بهارستان راه اندازی و نصب شوند‌.

  • نویسنده : رضا رئیسی