• امروز : جمعه - ۳۱ فروردین - ۱۴۰۳
  • برابر با : Friday - 19 April - 2024

خبرهای مهم

عملیات حفاری جهت اجرای کانال دفع آب‌های سطحی در ابتدای بلوار آزادی شهر بهارستان در حال انجام است ۲۹ فروردین یادآور ایثار، شجاعت و دلاورمردی های غیور مردان ارتش جمهوری اسلامی ایران است جاری شدن آبشار محله چاهتلخو شهر بهارستان هشدار قرمز هواشناسی برای استان بوشهر مسیر حد فاصل میدان بهرباغ تا ابتدای بلوار آزادی شهر بهارستان تا اطلاع ثانوی مسدود می‌باشد همه نیروها در حالت آماده‌باش قرار گرفتند/ بسیج تمامی امکانات و تجهیزات شهرداری بهارستان در مواقع بارندگی عملیات عقب‌نشینی منزل مسکونی در کوچه طلوع ۱۵ شهر بهارستان در حال انجام است نماز عید سعید فطر در شهر بهارستان برگزار می گردد کسر ۱۰ درصد از قرارداد بازیکنان تیم پارس جنوبی جم مشارکت بوشهری‌ها در راهپیمایی روز قدس امسال بی‌نظیر بود عملیات اجرایی بتن‌ریزی برای نصب چمن مصنوعی در رفیوژ بلوار آزادی شهر بهارستان آغاز شد آسفالت خیابان موعود خواسته و اولویت اهالی بود/ ۱۱۰ مورد تملک اراضی در بهارستان انجام شد/بلوار ورودی بهارستان، امسال اجرا می شود

6

جوانان بهارستانی مستعد قهرمانی در کشتی هستند/ حمایت مدیریت شهری از رشته های ورزشی/ کسب دو عنوان چهارم مسابقات جهانی توسط دو کشتی گیر بهارستانی

  • کد خبر : 1602
  • 29 مهر 1400 - 8:53

به گزارش روابط عمومی شهرداری و شورای اسلامی شهر بهارستان، به مناسبت هفته تربیت بدنی و ورزش، شهردار و اعضای شورای شهر بهارستان، رئیس شورای اسلامی شهرستان جم و رئیس اداره ورزش و جوانان شهرستان جم از تمرینات تیم کشتی بهارستان بازدید و با ورزشکاران و مربیان گفتگو کردند و همچنین از نزدیک در جریان مسائل و مشکلات کشتی‌گیران قرار گرفتند.

بهارستان پتانسیل بالایی در حوزه ورزشی و به خصوص کشتی دارد

رئیس شورای اسلامی شهرستان جم در دیدار با کشتی گیران با تبریک هفته وحدت و هفته تربیت بدنی و ورزش اظهار داشت: کشتی شهرستان جم مدیون زحمات و تلاش های شبانه روزی حسین غریبی مربی خوب و توانمند این رشته ورزشی است.

سیدجلال حق شناس افزود: کشتی گیران بهارستانی همیشه برای شهر و دیار خود افتخارآفرینی کرده اند و کشتی یکی از رشته های ورزشی است که جوانان بهارستانی در آن توانسته اند خوش بدرخشند.

وی خاطرنشان کرد: بهارستان پتانسیل بسیار بالایی در رشته های ورزشی و به خصوص کشتی دارد و از اینکه روز به روز شاهد پیشرفت جوانان ورزشکار آقا و خانم بهارستانی هستیم بسیار خوشحالیم.

همیشه حامی و در کنار ورزشکاران شهرمان بوده ایم

شهردار بهارستان در این دیدار اظهار داشت: ورزشکاران بهارستانی موفقیت ها و افتخارآفرینی های فراوانی در سطح کشوری، بین المللی و جهانی داشته اند و باعث افتخار شهرمان هستند.

حسین یاراحمدی با بیان اینکه مدیریت شهری بهارستان همیشه در کنار ورزشکاران هستند گفت: ما توجه ویژه ای به حوزه ورزشی شهر و رشته های ورزشی داشته ایم و تا جایی که توان داشته ایم حامی ورزشکاران خوب شهرمان بوده ایم.

وی ادامه داد: در بحث حوزه عمرانی، با تلاش های صورت گرفته اولین چمن مصنوعی بزرگ شهرستان جم در شهر بهارستان افتتاح شد و همین سالن شهید سلیمانی که کشتی گیران و سایر رشته های ورزشی نیز در آن تمرین دارند با پیگیری و همکاری شهرداری بهارستان با سپاه حضرت عباس(ع) شهرستان جم به بهره برداری رسید.

جوانان بهارستانی مستعد قهرمانی در کشتی هستند

وی با اشاره به مسابقات جهانی کشتی که طی روزهای گذشته برگزار شد و کشتی گیران کشورمان مدال های خوش رنگ این مسابقات را کسب کردند گفت: حمایت از ورزشکاران و مدال آورانی که موجب ارتقاء غرور ملی می شوند ضروری است و قطعا شهر بهارستان با این پتانسیلی که در رشته کشتی دارد می توانیم در آینده قهرمان ملی در این رشته ورزشی داشته باشیم.

شهردار بهارستان تاکید کرد: کودکان و نوجوانان و جوانان بهارستانی مستعد قهرمانی در کشتی هستند و قطعا با تلاش، اهتمام، همدلی و حمایت می توانند در ادامه بهترین نتایج را کسب کنند و مدیریت شهری نیز همراه و حامی آن ها خواهد بود.

کسب دو عنوان چهارمی مسابقات جهانی توسط دو کشتی گیر بهارستانی

رئیس اداره ورزش و جوانان شهرستان جم نیز در دیدار با کشتی گیران و مربیان کشتی اظهار داشت: بهارستان مهد کشتی استان بوشهر است و طی سال های پیاپی در مسابقات استانی، اکثر قهرمانان اوزان مختلف از جوانان بهارستانی بوده است.

عباس دوراهکی افزود: بهارستان ورزشکاران بسیار زیادی در رشته های ورزشی دارد که در حوزه آقایان در رشته های کشتی، ووشو و پرس سینه قهرمانان ملی دارد که توانسته اند برای استان بوشهر در رقابت های مختلف کشوری و بین المللی افتخارآفرینی کنند.

وی تصریح کرد: طی سال های گذشته از کشتی گیران خوب بهارستانی به تیم ملی دعوت شدند که آقایان جلال مدیری و احمدرضا هژبری در مسابقات جهانی توانستند عنوان چهارمی را کسب کنند که نشان می دهد بهارستانی ها استعداد خوبی در رشته کشتی دارند و می توانیم امیدوار باشیم در رقابت های ملی و بین المللی آینده جوانان بهارستانی نیز حضور داشته باشند و افتخارآفرینی کنند.

دوراهکی خاطرنشان کرد: وقتی افتخارآفرینی کشتی گیران در رقابت های جهانی دیده می شود، نوجوانان و جوانان به ورزش ترغیب می شوند و از خیلی از آسیب های اجتماعی دور می مانند.

 گزارش تصویری را در ادامه ببینید. عکاس: رضا رئیسی

لینک کوتاه : http://baharestan-mun.ir/?p=1602

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0انتشار یافته : ۰
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.