• امروز : سه شنبه - ۲۹ اسفند - ۱۴۰۲
  • برابر با : Tuesday - 19 March - 2024
11

لزوم و ضرورت استقرار کلانتری در شهر بهارستان/ همکاری و تعامل بسیار خوب نیروی انتظامی با مدیران شهری

  • کد خبر : 1563
  • 24 مهر 1400 - 9:42

به گزارش روابط عمومی شهرداری و شورای اسلامی شهر بهارستان، حسین اعظمی ظهر امروز در نشست با فرمانده انتظامی شهرستان جم، با تبریک هفته ناجا اظهار داشت: نیروی انتظامی به عنوان یار و یاور مدیریت شهری است و همکاری بسیاری خوبی با مجموعه مدیریت شهری بهارستان داشته است.

رئیس شورای اسلامی شهر بهارستان ضمن قدردانی از زحمات شبانه روزی فرماندهی و پرسنل خدوم انتظامی شهرستان جم افزود: نیروی انتظامی در تامین امنیت و آرامش شهروندان نقش پررنگ و موثری دارد و انتظار داریم موانع استقرار کلانتری در بهارستان برطرف شود.  

اعظمی بیان کرد: مجموعه شورای اسلامی و شهرداری بهارستان طی دو سال اخیر پیگیر استقرار کلانتری در این شهر بوده‌اند و از طریق مسؤولان انتظامی استان نیز رایزنی هایی صورت گرفته و در حال حاضر نیز موضوع در سطح ناجا در حال پیگیری است.  

لزوم استقرار کلانتری در شهر بهارستان

وی از همکاری‌ها و تعامل بسیار خوب فرماندهی انتظامی شهرستان جم با شهرداری و شورای اسلامی بهارستان تقدیر و تشکر کرد و گفت: امیدواریم با پیگیری‌های جدی که از سوی ما و فرماندهی انتظامی شهرستان جم و فرماندار شهرستان صورت گرفته هر چه زودتر شاهد استقرار کلانتری در بهارستان باشیم.

 رئیس شورای اسلامی شهر بهارستان استقرار کلانتری را بسیار ضروری دانست و یادآور شد: برای استقرار بانک‌ها و… وجود کلانتری در شهر نیاز است که برای پیشرفت شهر نوپای بهارستان، این اتفاق باید هرچه زودتر رخ دهد.  

در این نشست که با حضور شهردار و اعضای شورای اسلامی شهر بهارستان برگزار شد، با اهدا لوح و هدایایی از زحمات و تلاش‌های فرماندهی و پرسنل انتظامی و همچنین رئیس پلیس راهنمایی و رانندگی شهرستان جم قدردانی شد.

لینک کوتاه : http://baharestan-mun.ir/?p=1563

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0انتشار یافته : ۰
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.