• امروز : چهارشنبه - ۵ اردیبهشت - ۱۴۰۳
  • برابر با : Wednesday - 24 April - 2024
10

مسیر بهارستان به جم نوسازی شود/ آبادانی و رونق اقتصادی شهر با ساماندهی و زیباسازی مبادی ورودی

  • کد خبر : 1353
  • 10 شهریور 1400 - 14:07

به گزارش وب سایت شهرداری، عباس بیننده امروز در گفت‌وگو با روابط عمومی شهرداری و شورای اسلامی شهر بهارستان، با بیان اینکه مبادی ورودی یکی از مهم‌ترین ساختار کالبدی و فضایی در شهر است، اظهار داشت: یکی از دغدغه‌های مهم شهرداری و شورای اسلامی بحث ساماندهی و زیبا سازی ورودی‌های شهر است.

عضو شورای اسلامی شهر بهارستان افزود: مبادی ورودی هر شهر به عنوان پیشانی شهر همواره مورد توجه قرار می‌گیرد از این رو این مبادی باید از نظر طراحی متناسب به شرایط و شاخصه‌های آن منطقه در نظر گرفته شود.

وی ورودی‌های شهر را اولین و تاثیر گذارترین فضای شهری در مواجهه با شهر عنوان کرد و گفت: ورودی‌های شهر اولین تقاطعی هستند که مسافران و رهگذران در بدو ورود به شهر با آن روبرو می‌شوند و بخش عمده تصورات آنها در خصوص فرهنگ و آبادانی شهر در آن لحظه تشکیل می‌شود لذا ساماندهی و زیباسازی شهر در اولویت قراردارد.

بیننده تاکید کرد: باید تلاش کنیم با ساماندهی و زیباسازی ورودی‌های شهر در توسعه و آبادانی و رونق اقتصادی بهارستان گام بزرگی برداشته شود.

وی با بیان اینکه بعد از تاسیس شهرداری اقدامات خوبی در زمینه ساماندهی مسیرهای ورودی صورت گرفته بیان کرد: بهارستان شهر ورودی استان بوشهر از سمت استان فارس است و پتانسیل بسیار خوبی در اختیار این شهر قرار گرفته که با برنامه ریزی و جذب اعتبار می‌توان تحولی بزرگ را ایجاد کرد.

این مسئول با اشاره به اینکه بهارستان شهری نوپا و با مشکلات فراوان است تصریح کرد: ساماندهی و زیبا سازی مسیر ورودی از سمت ایست بازرسی، نیازمند اعتبار بسیار بالایی است که فراتر از اعتبارات شهرداری است و باید تلاش شود تا از طریق اعتبارات استانی این پروژه آغاز شود که مدیران شهری به جد پیگیر هستند و با اهتمام ویژه‌ای این موضوع را دنبال می‌کنیم.

بیننده به بلوار آزادی در محله چاهگچی اشاره کرد و اظهار داشت: این بلوار یکی از پرترددترین مسیر های ورودی و خروجی شهر بهارستان محسوب می‌شود و راه اصلی ارتباطی شهروندان برای رفت و آمد به شهر جم است.

وی افزود: ادامه مسیر بلوار آزادی شهر بهارستان تا شهر جم در حوزه روستای بهرباغ است که متاسفانه وضعیت مناسبی ندارد و با توجه به حجم بالای رفت و آمدها حادثه خیز است.

عضو شورای اسلامی شهر بهارستان ادامه داد: با پیگیری‌های انجام شده و تعامل و همکاری بسیار خوب شورای بهرباغ، ادامه مسیر تا پل شهید رفیعی پور مشکل تملک اراضی وجود ندارد و با اختصاص اعتبار مناسب از سوی فرمانداری، می توان پروژه را به سرانجام رساند تا مشکل تردد شهروندان بهارستانی و جمی و اهالی بهرباغ برای رفت و آمدها رفع شود.

وی اظهار داشت: همچنین پیشنهاد می‌شود در آینده با احداث پل، بلوار شهید بهشتی شهر جم به بلوار آزادی بهارستان متصل شود که این موضوع نیز نیازمند اعتبار بسیار بالایی است.

عضو شورای اسلامی شهر بهارستان خاطرنشان کرد: اجرای ساماندهی ورودی‌ها بسیار حائز اهمیت است و مطالبه مردم نیز می باشد که امیدواریم بتوانیم گام‌های مثبتی در این خصوص برداریم.

انتهای پیام/

لینک کوتاه : http://baharestan-mun.ir/?p=1353

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0انتشار یافته : ۰
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.