• امروز : جمعه - ۱۰ فروردین - ۱۴۰۳
  • برابر با : Friday - 29 March - 2024
8

یک روز تا پایان مسابقه نقاشی غدیر زمان باقی مانده است/ ارسال آثار از سایر شهرهای کشور

  • کد خبر : 1219
  • 06 مرداد 1400 - 9:44

به گزارش روابط عمومی شهرداری و شورای اسلامی شهر بهارستان، رضا رئیسی امروز در تشریح برگزاری مسابقه نقاشی با موضوع غدیر خم، اظهار داشت: در راستای آشنایی کودکان و نوجوانان با واقعه مهم غدیرخم و در آستانه فرا رسیدن این روز فرخنده، مسابقه نقاشی با موضوع این عید بزرگ ویژه سنین ۶ تا ۱۵ سال در حال برگزاری است.

وی با بیان اینکه ساعت ۲۴:۰۰ پنجشنبه هفتم مردادماه آخرین مهلت ارسال آثار می باشد خاطرنشان کرد: تا کنون استقبال بسیار خوبی از این مسابقه شده است و حتی علاوه بر کودکان و نوجوانان شهرستان جم از سایر شهرهای کشورمان نیز در مسابقه شرکت کرده اند.

روابط عمومی شهرداری و شورای اسلامی شهر بهارستان با اشاره به اینکه در مسابقات برگزار شده گذشته از جمله حافظ خوانی به مناسبت شب یلدا نیز شرکت کنندگانی از سایر شهرهای کشورمان در آن شرکت کردند گفت: بسیار خرسند و خوشحالیم که خبرهای این شهرداری توسط اهالی دیگر استان های کشورمان دیده می شود.

وی ادامه داد: فضای مجازی ظرفیت بسیار بزرگی است که باید از آن به بهترین شکل استفاده کرد و می توان از این طریق شهر بهارستان را به کشور معرفی کرد و در ادامه نیز قطعا برنامه ریزی لازم در راستای معرفی شهرمان انجام خواهد شد.

رئیسی با بیان اینکه تاکنون بالغ بر ۸۳ آثار به روابط شهرداری ارسال شده بیان کرد: آثار ارسالی تا این لحظه از شهرستان جم، استان های بوشهر، خوزستان، اصفهان، تهران، فارس، قم و خراسان رضوی بوده است که با پایان مهلت ارسال آثار، ۵ نفر برگزیده طی روزهای آینده مشخص و معرفی می شوند و هدایا ویژه ای به آنان اهدا خواهد شد.

روابط عمومی شهرداری و شورای اسلامی شهر بهارستان با تقدیر از استقبال بسیار خوب شهروندان و به خصوص کودکان و نوجوانان از این مسابقه اظهار داشت: معیارهای قضاوت انتخاب نفرات برتر شامل مفهوم، جذابیت، ترکیب بندی، توانایی و خلاقیت می باشد.

لینک کوتاه : http://baharestan-mun.ir/?p=1219

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0انتشار یافته : ۰
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.