• امروز : جمعه - ۱۰ فروردین - ۱۴۰۳
  • برابر با : Friday - 29 March - 2024
3

مطالبه‌گر تمام حقوق شهروندان خواهیم بود/ مشارکت و همراهی مردم، ضامن موفقیت مدیریت شهری است

  • کد خبر : 1196
  • 27 تیر 1400 - 12:27

جلیل ادیب‌پور امروز در گفت‌وگو با روابط عمومی شهرداری و شورای اسلامی شهر بهارستان، اظهار داشت: در دوره پنجم شورا با وجود نوسانات اقتصادی کشور و تحریم‌ها، پروژه‌های بزرگ و کوچک فراوانی در بهارستان اجرایی شد و مشکلات زیادی از شهروندان رفع شد.

نائب رئیس شورای اسلامی شهر بهارستان با بیان اینکه شهرداری به تنهایی در رفع همه مشکلات شهر نمی‌تواند معجزه کند افزود: اما نباید فراموش کنیم که با وجود مشکلات فراوان به خصوص در حوزه مالی که تمام ادارات و سازمان‌ها در کشور با آن دست و پنجه نرم می‌کنند، مدیریت شهری بهارستان طی دو سال اخیر در حال ارائه خدمات قابل توجهی به شهروندان بوده است.

وی فلسفه وجودی شوراها را تسهیل و تسریع در خدمات رسانی به مردم و افزایش مشارکت آنها در اداره شهرها دانست و تاکید کرد: ما برای یافتن بهترین پاسخ‌ها به این پرسش که چه باید کنیم تا کار مردم سریع‌تر و آسان‌تر انجام شود؛ از هر ایده‌ای با آغوش باز استقبال می‌کنیم.

منتخب اول مردم بهارستان در ششمین دوره انتخابات شورای شهر با اشاره به اینکه باید نقاط قوت عملکرد شورای پنجم شناسایی و آن‌ها را تقویت کرده و نقاط ضعف را هم برطرف کرد خاطرنشان کرد: تا نتیجه آن رضایتمندی حداکثری شهروندان، تحقق مطالبات آنان و توسعه همه جانبه شهر باشد.

وی تاکید کرد: شورای شهر مطالبه‌گر تمام حقوق شهروندان خواهد بود و گره‌گشایی از مشکلات مردم در اولویت اقدامات پارلمان شهری است.

ادیب‌پور مشارکت و همراهی مردم را ضامن موفقیت شورا و شهرداری برشمرد و اظهار داشت: شهرداری به دلیل حجم گسترده فعالیت‌های عمرانی، خدماتی و فرهنگی بدون مشارکت مردم قادر نیست به موفقیت برسد و در این راه به همکاری و مشارکت همه شهروندان بویژه معتمدان محلی نیازمند است.

وی با قدردانی از همراهی شهروندان، مسئولان شهرستانی و استانی، اصحاب رسانه، کارکنان شهرداری و همه کسانی که شورای دوره پنجم بهارستان را یاری کردند گفت: شورای دوره پنجم نماد همدلی و اتحاد بود و همین موضوع سبب کسب موفقیت‌ها و توسعه و رشد شهرمان را در پی داشت، صمیمانه از همه همکاران پرتلاش شورایی در دوره پنجم و شهردار توانمند شهرمان تشکر و قدردانی می‌کنم.

نائب رئیس شورای اسلامی بهارستان بیان کرد: در دوره ششم شورایی تلاش خواهیم کرد ضمن تحقق وعده‌ها، با استفاده از ظرفیت‌ها و مشارکت نخبگان، شهروندان و معتمدین، پیشرفت و توسعه بهارستان شتاب بیشتری بگیرد.

لینک کوتاه : http://baharestan-mun.ir/?p=1196

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0انتشار یافته : ۰
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.