• امروز : جمعه - ۱۰ فروردین - ۱۴۰۳
  • برابر با : Friday - 29 March - 2024
1

افتتاح و آغاز عملیات اجرایی ۲ پروژه شهرداری بهارستان در دهه فجر+تصاویر

  • کد خبر : 919
  • 07 بهمن 1399 - 10:25

به گزارش روابط عمومی شهرداری و شورای اسلامی شهر بهارستان، حسین یاراحمدی در گفتگو با خبرنگار آینه جم پیشاپیش آغاز دهه فجر را تبریک گفت و اظهار داشت: چهل و دو سال از عمر انقلاب اسلامی ایران می گذرد و این سالها بر عزت و اقتدار ایران اسلامی با خودباوری و ایمان به سرزمین افزوده شده است.

شهردار بهارستان افزود: چهل و دو سال استقامت و پایمردی مردم ایران نشان دهنده روحیه استکبارستیزی ملت همیشه در صحنه است که با وجود توطئه های دشمن در ابعاد مختلف اقتصادی و سیاسی همواره پای آرمان های انقلاب ایستاده اند و به ارزش های اصیل ایران اسلامی پایبندند.

وی با اشاره به اینکه ایام مبارک دهه فجر و روزهای گرامیداشت پیروزی انقلاب اسلامی، یادآور اراده و عزم ملت ایران برای فرداهای بهتر و یکدلی و همراهی در جهت خواست عمومی و پایش و مراقبت دائمی از دستاوردهای آن است خاطرنشان کرد: بدون شک تداوم راه و مسلک شهدای گرانقدری چون سپهبد قاسم سلیمانی در گرو اتحاد و انسجام ملی و تقویت روحیه مقاومت و خودباوری در جامعه است.

یاراحمدی با اشاره به پروژه های شهرداری بهارستان در دهه فجر سال جاری تصریح کرد: ۲ پروژه با اعتباری بالغ بر ۳ میلیارد و ۲۰۰ میلیون تومان افتتاح و کلنگ زنی آن با حضور مسؤولان انجام می شود.

شهردار بهارستان از احداث ایستگاه آتش نشانی در شهر بهارستان خبرداد و گفت: این پروژه با اعتبار ۲ میلیارد تومان با زیربنای کل ۵۲۰ مترمربع در دو طبقه به صورت اسکلت بتنی عملیات اجرایی آن در دهه فجر آغاز می شود.

وی با بیان اینکه پارک محله ای شهر بهارستان نیز در دهه فجر به بهره برداری می رسد ابراز کرد: این پروژه به مساحت ۶ هزار مترمربع و با اعتبار یک میلیارد و ۲۰۰ میلیون تومان افتتاح می شود.

حسین یاراحمدی با اشاره به پروژه بلوار ورودی شهر بهارستان از سمت شهر جم اظهار داشت: در حال حاضر عملیات بازگشایی مسیر و عقب نشینی باغ اوقات در حریم این بلوار در حال اجرا است و با جابجایی شبکه برق تلاش می کنیم که این پروژه نیز تا پایان سال به بهره برداری برسد.

وی در پایان تاکید کرد: تمام تلاش مجموعه شهرداری و شورای اسلامی شهر بهارستان، ساختن شهری زیبا و شایسته برای شهروندان است و از اینکه مردم بهارستان با صبر و همدلی به ما در اجرای پروژه‌ها کمک می‌کنند قدردانی می‌کنیم.

IMG-20210126-WA0014.jpg
IMG-20210126-WA0013.jpg
IMG-20210126-WA0009.jpg
IMG-20210126-WA0009.jpg
IMG-20210126-WA0006.jpg
IMG-20210126-WA0007.jpg
لینک کوتاه : http://baharestan-mun.ir/?p=919

برچسب ها

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0انتشار یافته : ۰
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.