• امروز : پنج شنبه - ۶ اردیبهشت - ۱۴۰۳
  • برابر با : Thursday - 25 April - 2024
5

اوقاف با شهرداری بهارستان برای بازگشایی مسیر ورودی این شهر همکاری کند

  • کد خبر : 49
  • 18 اردیبهشت 1399 - 14:18

به گزارش روابط عمومی شهرداری و شورای اسلامی شهر بهارستان به نقل از خبرگزاری فارس،محمد حسینی صبح امروز در دیدار با مدیرکل اوقاف و امور خیریه استان بوشهر، اظهار داشت: همکاری اوقاف با شهرداری‌ها و دهیاری‌ها در راستای توسعه عمرانی افزایش یابد.

فرماندار شهرستان جم با بیان اینکه وقف یکی از ویژگی‌های زیبا و پسندیده جامعه اسلامی است افزود: باید اقدامات و کارکرد اوقاف به گونه‌ای باشد که میزان رضایتمندی مردم افزایش و سایرین هم به این سنت حسنه تشویق شوند و همکاری اوقاف با شهرداری‌ها و دهیاری‌ها می‌تواند زمینه رشد و توسعه عمرانی منطقه را به همراه داشته باشد.

وی احداث مجتمع فرهنگی بخش ریز را تحقق نقش وقف در توسعه فرهنگی اجتماعی جامعه دانست و گفت: انتظار داریم این پروژه مهم فرهنگی با کیفیت مطلوب و در سریع‌ترین زمان ممکن تکمیل و به بهره‌برداری برسد.

حسینی با اشاره به توسعه روزافزون شهرستان جم در عرصه عمرانی اظهار داشت: لازم است همکاری‌ها در اجرای پروژه‌های عمران شهری و روستایی افزایش یابد تا املاک موقوفی به عنوان مانعی بر سر راه توسعه تلقی نشود.

وی اضافه کرد: انتظار داریم همکاری اوقاف با شهرداری بهارستان برای بازگشایی و احداث مسیر مهم ورودی این شهر افزایش یابد تا شاهد رفع دغدغه مردم باشیم.

فرماندار جم افزایش خدمات فرهنگی چون اعزام سفرهای معنوی را ضروری دانست و افزود: اوقاف در مرمت، نگهداری و حفظ و صیانت از امام زادگان و بقاع متبرکه شهرستان با جدیت و اهتمام بیشتر داشته باشد.

انتهای پیام/

لینک کوتاه : http://baharestan-mun.ir/?p=49

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0انتشار یافته : ۰
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.